مشارکت مددجویان امداد در تکمیل زنجیره تولید محصولات کشاورزی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان از امضای تفاهم‌نامه همکاری با جهاد کشاورزی خبر داد و گفت: ایجاد کسب‌وکارهای خرد و خانگی و تکمیل حلقه‌های زنجیره تولید برای بهره‌برداری مددجویان، در این همکاری مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کریم زارع با اشاره به امضای تفاهم‌نامه همکاری با جهاد کشاورزی، اظهار کرد: ایجاد کسب‌وکارهای خرد و خانگی و تکمیل حلقه‌های زنجیره تولید برای بهره‌برداری مددجویان، در این تفاهم‌نامه همکاری مورد تاکید قرار گرفت.

وی هدف از این تفاهم‌نامه را ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان دانست و افزود: زمینه‌سازی برای مشارکت مجریان طرح‌های کشاورزی در مشاغل وابسته به حلقه‌های زنجیره تولید با استفاده از ظرفیت‌های جهاد کشاورزی برنامه‌ریزی شده است.

مدیرکل کمیته امداد با اشاره به مشارکت این دستگاه در ارتقای سطح دانش فنی و اجرایی مددجویان گفت: دوره‌های آموزشی و مهارتی برای مددجویان مستعد اجرای طرح‌های کشاورزی با همکاری جهاد کشاورزی برگزار می‌شود.

وی درباره طرح‌های این تفاهم‌نامه خاطرنشان کرد: طرح‌هایی در زمینه تولید نهال، اجرای طرح گلخانه‌های کوچک مقیاس، فعالیت‌های پرورش ماهی و سایر آبزیان، طرح‌های دامداری و دام‌پروری و اجرای سیستم نوین آبیاری همچنین بسترسازی برای تأمین نهاده‌ها با تاکید به برخورداری از فناوری‌های دانش‌بنیان، از جمله طرح‌هایی است که با اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان تقویت خواهد شد.

زارع تصریح کرد: در این تفاهم‌نامه ایجاد زمینه همکاری با شرکت‌های بین‌المللی فعال در حوزه تولید، صنعت، تجارت و کسب و کارهای کشاورزی در بحث بازاریابی و فروش محصولات مددجویان مورد تعهد جهاد کشاورزی قرار گرفت.

کد خبر 580438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.