توسعه شبکه آبرسانی فضای سبز در منطقه ۹

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با تاکید بر اهمیت صرفه‌جویی در مصرف آب، گفت: یکی از راه‌های بهینه‌سازی مصرف آب و جلوگیری از هدررفت آن هنگام انتقال، اجرای طرح‌های لوله‌گذاری برای آبیاری تحت فشار در فضای سبز شهر است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه اجرای عملیات لوله‌گذاری به منظور آبرسانی و توسعه شبکه آبیاری فضای سبز منطقه ۹ شهرداری اصفهان در حال انجام است، اظهار کرد: در حال حاضر این اقدام در خیابان شهید اشرفی اصفهانی به طول ۷۰۰ متر با استفاده از لوله پلی‌اتیلن ۱۶۰ انجام شده است؛ طول کلی فضای سبز خیابان شهید اشرفی اصفهانی ٣٨٠٠ متر است که لوله‌گذاری ۷۰۰ متر آن انجام شده است و مابقی در حال اجرا است.

وی افزود: این پروژه جهت آبیاری خیابان کهندژ از سمت کندرو و در رفیوژ کناری فضای سبز با اختصاص سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار در حال اجرا است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه این عملیات تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، تصریح کرد: با استفاده از روش‌های نوین آبیاری، میزان آبیاری شلنگی، دستی و تانکری کاهش خواهد یافت و آبرسانی سریع‌تر و دقیق‌تر به درختان و فضای سبز انجام می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت آبرسانی برای حفظ و گسترش فضای سبز به منظور تزریق نشاط و سرسبزی در چهره شهر، خاطرنشان کرد: ادامه لوله‌گذاری و توسعه شبکه آبرسانی در فازهای بعدی در دستور کار قرار گرفته است.

قاضی‌عسگر با تاکید بر اهمیت صرفه‌جویی در مصرف آب، گفت: یکی از راه‌های بهینه‌سازی مصرف آب و جلوگیری از هدررفت آن هنگام انتقال، اجرای طرح‌های لوله‌گذاری برای آبیاری تحت فشار در فضای سبز شهر است.

کد خبر 580437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.