ساختمان‌های غیراستاندارد بروجرد تعیین تکلیف می‌شود

شهردار بروجرد با بیان اینکه تهیه طرح جامع ایمنی در دستور کار شهرداری قرار دارد، گفت: دلسوزی و ترحم نسبت به افرادی که اقدام به ساخت ساختمان‌های ناایمن می‌کنند، جایز نیست. این متخلفان باید تحت بدترین برخوردهای قانونی قرار بگیرند؛ چراکه با ساخت ملک ناایمن جان شهروندان را به خطر می‌اندازند.

یحیی عیدی‌بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: درصدد هستیم با گرفتن مشاور، تمام نقاط حادثه‌خیز و بحران‌زا و ساختمان‌هایی که استحکام بنا ندارند را شناسایی کنیم؛ بناهایی که به دلیل استحکام نداشتن حکم تخریب آن‌ها صادر شده است نیز شناسایی و با همکاری سازمان نظام مهندسی تعیین تکلیف می‌شود.

وی افزود: دلسوزی و ترحم نسبت به افرادی که اقدام به ساخت ساختمان‌های ناایمن می‌کنند، جایز نیست. این متخلفان باید تحت بدترین برخوردهای قانونی قرار بگیرند؛ چراکه با ساخت ملک ناایمن جان شهروندان را به خطر می‌اندازند.

شهردار بروجرد خاطرنشان کرد: با رایزنی‌هایی که با استانداری و دستگاه‌های مرتبط خواهیم داشت، به‌دنبال تأمین منابع مالی برای خرید نردبان آتش‌نشانی هستیم تا بتوانیم در مواقع اضطراری جان شهروندان را نجات دهیم.

عیدی‌بیرانوند با تاکید بر اینکه تجهیز آتش‌نشانی به نردبان جان شهروندان را در زمان وقوع بحران‌ها نجات می‌دهد، گفت: در صورت نیاز شهرداری با فروش ملک اقدام به تهیه نردبان می‌کند؛ چراکه معتقد هستیم نبود نردبان در ساختمان‌های بلندمرتبه بی‌تدبیری است.

کد خبر 580416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.