۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
تداوم آسفالت‌ریزی معابر شهرکرد

سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: کارخانه آسفالت شهرداری به صورت روزانه در حال فعالیت است و ماشین‌آلات و امکانات همواره با تمام ظرفیت به کار گرفته می‌شود.

عبدالصادق نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طی دو ماهه نخست امسال ۹ هزار تن آسفالت در شهرکرد تولید شد و معابری که خاکی بود یا سالیان سال از عمر آسفالت آن‌ها می‌گذشت، آسفالت شد.

وی افزود: خیابان باهنر، خیابان شهید استکی، خیابان تختی، بلوار انقلاب، بلوار قدس، میرآباد غربی، جاده دانشگاه آزاد، مهدیه، اشکفتک و چالشتر و جاده سلامت جزو محلاتی است که طی دو ماه اخیر آسفالت شده است.

سرپرست شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: به دلیل گستردگی فعالیت‌ها و نیاز بسیاری از معابر به آسفالت، اقدامات انجام شده در این زمینه به وضوح به چشم شهروندان نمی‌آید، اما واقعیت این است که کارخانه آسفالت شهرداری به صورت روزانه در حال فعالیت است و ماشین‌آلات و امکانات همواره با تمام ظرفیت به کار گرفته می‌شود.

نجفی با بیان اینکه آسفالت معابر و خیابان‌ها یکی از نیازها و ضرورت‌های عمرانی شهرها محسوب می‌شود، ادامه داد: شهر یک موجود زنده و در حال توسعه و خیابان‌های شهر هر روز شاهد تردد هزاران تردد خودرو است، همین امر موجب شده تا شهرداری همواره درصدد اصلاح آسفالت باشد.

کد خبر 580337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.