فرود اضطراری ۳ پرواز در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان/مصدومیت یک مهماندار و یک مسافر

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از فرود اضطراری سه پرواز در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به علت کاهش میدان دید در فرودگاه‌های امام خمینی (ره) و مهرآباد تهران و مصدوم شدن یک مهماندار و یک مسافر، خبر داد.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه شرایط ناپایداری‌های هم‌رفتی در منطقه مرکزی کشور در این فصل منجر به خیزش کانون‌های گردوغبار داخلی می‌شود و متعاقب آن میدان دید کاهش می‌یابد، اظهار کرد: هوای استان اصفهان به علت خیزش گردوغبار امروز در شرایط ناسالم به سر می‌برد، شاهد کاهش میدان دید بودیم و این شرایط تا روز چهارشنبه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه فرودگاه شهید بهشتی اصفهان در مدیریت بحران جانشین فرودگاه‌های تهران است، افزود: با توجه به کاهش میدان دید در فرودگاه‌های امام خمینی (ره) و مهرآباد تهران، امروز دو پرواز در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان فرود آمدند و پس از بهبود هوا به سمت مقصد پرواز کردند.

حرکت پروازهای ۷۳۷ کاسپین و ۷۳۷ فلای‌پرشیا به سمت مقصد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: یکی از پروازهای مذکور، پرواز ۷۳۷ کاسپین با مسیر نجف _ تهران به مقصد فرودگاه امام خمینی (ره) بود که به علت دید پایین فرودگاه در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان فرود آمد، مسافران آن پیاده نشدند و پس از ۲۰ دقیقه به سمت مقصد پرواز کرد.

وی با اشاره به دومین پرواز فرود آمده در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان، تصریح کرد: دیگر پروازی که امروز در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان فرود آمد، پرواز ۷۳۷ فلای‌پرشیا با مسیر شیراز _ تهران و مقصد فرودگاه مهرآباد بود که حدود ساعت یک تا یک و نیم ظهر در فرودگاه شهید بهشتی نشست و بدون پیاده شدن مسافران، این پرواز پس از بهبود هوا به سمت مقصد حرکت کرد.

حرکت پرواز ۷۱۸ ایران‌ایر ایرباس ۳۱۰ پس از ایجاد شرایط

شیشه‌فروش با بیان اینکه حدود ساعت ۱۸:۵۰ عصر امروز نیز پرواز شماره ۷۱۸ ایران‌ایر ایرباس ۳۱۰ از استانبول به مقصد تهران، به علت وزش تندباد و دید پایین در فرودگاه امام خمینی (ره)، در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان فرود آمد، خاطرنشان کرد: یکی از مهمانداران و یکی از مسافران این پرواز به علت تکان‌های ناشی از تندباد در فرودگاه امام (ره) از ناحیه دست و شانه دچار آسیب و توسط آمبولانس فرودگاه اصفهان، به مرکز درمانی اعزام شدند. سایر مسافران سالم در سالن ترانزیت فرودگاه حضور دارند و پس از ایجاد و بهبود شرایط، این پرواز به سمت مقصد خود حرکت خواهد کرد.

کد خبر 580323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.