عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۷ خردادماه

در این بسته خبری از تخفیف ۵۰ درصدی صدور پروانه ساختمانی در بافت فرسوده قشم تا آغاز ساماندهی دیوار ساحلی رودخانه آغلاغان و سهم ناچیز خمارلو از اعتبارات ارزش افزوده را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

شهرداری دهدشت دستگاه دپوی زباله ندارد

نیکویی‌زاده، شهردار دهدشت گفت: شهرداری دهدشت دستگاه دپوی زباله ندارد.

تخفیف ۵۰ درصدی و کاهش عوارض صدور پروانه ساختمانی در بافت فرسوده قشم

میرداد میردادی، شهردار قشم از تخفیف ۵۰ درصدی و کاهش عوارض صدور پروانه ساختمانی در بافت فرسوده این شهرستان به منظور بهسازی و نوسازی این بافت‌ها از سوی قشموندان خبر داد.

آغاز ساماندهی دیوار ساحلی رودخانه آغلاغان

مجید جهانی، شهردار نیر از آغاز ساماندهی و ساحل‌بندی دیوار ساحلی رودخانه آغلاغان در این منطقه خبر داد و گفت: با ساماندهی و ساحل‌سازی در حاشیه رود آغلاغان انتظار می‌رود این منطقه بکر و زیبا پذیرای سالانه هزاران گردشگر باشد.

سهم خمارلو از اعتبارات ارزش افزوده ناچیز است

عباس ایمان نژاد، شهردار خمارلو با اشاره به اینکه اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده بر اساس سرانه جمعیتی اختصاص می‌یابد، گفت: سهم شهر خمارلو با احتساب ۲ هزار نفر جمعیت بسیار ناچیز است، در حالی‌که در تعطیلات اخیر بیش از ۵۰ هزار نفر از این شهر کالا و خدمات دریافت کرده‌اند.

مطالبه ۵۸۰ میلیارد ریالی شهرداری شیروان از ادارات

عین الله احمدی، شهردار شیروان گفت: این شهرداری ۵۸۰ میلیارد ریال از ادارات مطالبه دارد که پرداخت نشدن بدهی دستگاه‌های اجرایی موجب کندی در ارائه خدمات عمومی می‌شود.

زنده‌گیری یک حلقه مار در یک واحد مسکونی در بانه

ابراهیم حیدری، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بانه گفت: مأموران امدادی این سازمان یک حلقه مار سمی را در یک واحد مسکونی واقع در محله‌های مرکزی این شهر زنده‌گیری کردند.

برگزاری مسابقه نقاشی «آرزوهای کودکان کار» در سمنان

امیر نجم، سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: مسابقه نقاشی با عنوان «آرزوهای کودکان کار» به مناسبت روز جهانی پیشگیری از کار کودک در سمنان برگزار می‌شود.

راه‌اندازی اولین مرکز سنجش آلودگی هوای شهرستان قدس

همزمان با دهه کرامت و هفته محیط زیست، آئین افتتاح و راه‌اندازی نخستین مرکز سنجش آلودگی هوای شهرستان قدس با حضور مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران و مسئولان شهرستان قدس برگزار شد.

کد خبر 580312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.