۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸
زلاتان در آستانه تمدید با میلان

ابراهیموویچ آماده تمدید قرارداد یک ساله با میلان با دستمزدی نمادین است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، زلاتان ابراهیموویچ قرار است قرارداد یک ساله دیگری را با میلان امضا کند و تا ۴۱ سالگی در این باشگاه بماند.

سرباز ۴۰ ساله سوئدی بخش مهمی از تیم قهرمان اسکودتو بود. زلاتان با هدایت استفانو پیولی توانست در این فصل عملکردی عالی به ثبت رساند و پس از یازده سال نیز روسونری به قله ایتالیا رسید. زلاتان در این فصل سری آ در ۲۳ بازی هشت گل به ثمر رساند و یک و با تأثیرگذاری بسیار بالا در رختکن تیمش به جوانان میلانی کمک کرد تا آخرین لحظه‌های لیگ، تمرکز خود را حفظ کنند.

ابراهیموویچ اکنون آماده تمدید قرارداد یک ساله با میلان است. قرارداد مهاجم سوئدی دستمزدی نمادین خواهد داشت و بیشتر شامل چند بند پاداش خواهد شد. البته میلان تمرکز خود را بر روی پاداش‌های تیمی خواهد گذاشت و احتمالاً زلاتان نیز از این موضوع استقبال کند.

ابراهیموویچ اخیراً از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد و زیر تیغ جراحان رفت. بدین ترتیب او تا ژانویه از میادین دور است اما شکی وجود ندارد که حضور چنین بازیکنی می‌تواند وزنه بسیار سنگینی در رختکن باشد. این بازیکن ۴۰ ساله هفته آینده با مدیران روسونری دیدار خواهد کرد تا صحبت‌ها برای توافق بر سر قرارداد جدید انجام شود.

او باید هفته آینده با مدیر ورزشی میلان یعنی پائولو مالدینی دیدار کند، زمانی که این بازیکن سوئدی برای شروع توانبخشی خود به میلان بازگردد، فرصت صحبت برای تمدید قرارداد نیز به وجود می‌آید. زلاتان به صراحت گفته است که می‌خواهد به بازی در میلان ادامه دهد و مسائل اقتصادی اولویت دوم او هستند. برای این بازیکن ۴۰ ساله که قراردادی جدید با دستمزد نمادین امضا خواهد کرد، پول اصلاً مسئله اصلی نیست.

چیزی که او را متقاعد به ادامه دادن در میلان کرده، عشق به فوتبال و این باشگاه است. با این حال، او تنها در صورتی می‌تواند به بازی ادامه دهد که از نظر بدنی در فرم خوبی قرار داشته باشد و مصدومیت زانوی او نیز به درمان مطابق برنامه‌ریزی پاسخ دهد.

کد خبر 580283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.