برگزاری جشنواره کودکان کار و خیابانی در یزد

معاون فرهنگی شهردار یزد از برگزاری دومین جشنواره کودکان کار و خیابانی با عنوان «باز باران» خبر داد و گفت: در این جشنواره هفته آخر خردادماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام مجتبی صداقت با اشاره به برگزاری جشنواره کودکان کار و خیابانی یزد، اظهار کرد: این جشنواره در راستای تجدید دوستی و ارتباط کودکان کار و دیگر اقشار جامعه ۲۲ خردادماه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: جشنواره باز باران به مدت یک هفته در راستای بسترسازی اجتماعی به منظور حذف تکدی‌گری کودکان در سطح شهر جهانی یزد برگزار می‌شود و امیدواریم بتوانیم با برگزاری این جشنواره، نحوه رفتار با کودکان کار را با مردم به اشتراک بگذاریم.

معاون فرهنگی شهردار یزد تصریح کرد: تحصیل و آموزش کودکان کار مهم است، در این جشنواره تلاش شده است این بخش از مسئولیت اجتماعی سازمان‌های ذی‌ربط نیز مدنظر قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری بازارچه خیریه، افتتاح مرکز کار کودکان خیابانی، کارگاه آموزشی و مهارتی، تماشای فیلم، تئاتر خیابانی، پخش بروشور آموزشی، مسابقه نقاشی و قصه‌گویی، پویش دوچرخه‌سواری، مسابقه ورزشی و پایش سلامت و بهداشت از بخش‌های در نظر گرفته شده برای این جشنواره است.

کد خبر 580262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.