خبر خوش برای جاماندگان سهام عدالت

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: تعداد جاماندگان تحت پوشش دو نهاد کمیته امداد و سازمان بهزیستی مشخص شدند؛ بر این اساس این افراد در مجموع حدود سه میلیون و ۳۳۷ هزار و ۷۰۰ نفر هستند که حدود دو میلیون و ۲۵ هزار نفر تحت پوشش بهزیستی و حدود یک میلیون و ۳۰۰ نفر تحت پوشش کمیته امداد هستند.

شناسایی بیش از سه میلیون جامانده در مرحله اول

رئیس سازمان خصوصی سازی درمورد پرتفوی افرادی که به عنوان مشمول شناخته شده اند نیز گفت: تا دو هفته اینده پرتفو این افراد مشخص می‌شود. درواقع کیفیت پرتفو، نوع سهام، میزان سهام هر فرد و روش انتقال مشخص شده و در تیرماه اطلاع رسانی کامل می‌شود. تفاوتی که پرتفوی این افراد با پرتفوی مشمولانی که سال ۱۳۸۴ انتخاب شدند در این است که درحال حاضر سهام دولت بسیار محدود شده و ابتکار عملی که در ان زمان وجود داشته وجود ندارد. از طرف دیگر دولت تکالیف دیگری در بند الف تبصره دو یا بند ی که رد دیون است و… دارد و تابلوی بورسی سهام دولت کفاف این تکالیف را نمی‌دهد. باید اولویت سنجی صورت بگیرد که درحال انجام است.

قربانزاده با تاکید بر اینکه افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی لازم نیست برای ثبت نام به جایی مراجعه کنند، توضیح داد: افراد باید توجه داشته باشند که اصلاً ثبت نامی وجود ندارد زیرا هویت افراد مشخص و در بانک اطلاعات موجود است. این افراد نباید حتی یک ریال پرداخت کنند. اگر پیامکی ارسال می‌شود که لینک ثبت نام دارد قطعاً کلاه برداری است و ربطی به دولت و وزارت اقتصاد و سازنمان خصوصی سازی ندارد.

کد خبر 580258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 25
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • 6450014891 ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    8 0
    من تا حالا هیچ سهامی دریافت نکردم اگر میشه مارو هم بدین خیلی نیازمندیم
  • محمد قره داقی IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    0 1
    بیست
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    0 0
    همسرمن کارت ایثارگری دارد کار وبیمه هم نداریم سهام عدالت هم نداریم اطرافیان ما آنقدر وضعشان اخوبه بازنشسته بانک هستن همه چی فراهمه سهام عدالت هم دارن این چه عدالتی هست مگه این کشور مال همه ملت نیست چرا باید یکی آنقدر بخورد که بترکد ویکی هم امسال ما از گشنگی بمیرد ما حلال نمیکنیم بماند کارتان با خدا