"دنیای زیر آب" شهر رویاها وارد فاز بهره‌برداری شد

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: با نصب تجهیزات مورد نیاز ویدئو پروژکتور ابرسینمای دنیای زیر آب مجموعه تفریحی شهر رویاها، این ظرفیت تفریحی بار دیگر در اختیار علاقه‌مندان به سینماهای تفریحی قرار می‌گیرد.

سعید ساکت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا پیرامون راه‌اندازی مجدد بزرگترین سینمای مجموعه تفریحی شهر رویاها، سینمای دنیای زیر آب، اظهار کرد: سینمای دنیای زیر آب مجموعه تفریحی شهر رویاها به عنوان ابرسینمای این مجموعه دارای ۳۰۸ صندلی، افکت‌های سه‌بعدی بادی آبی، و حرکتی در سطح و دو افکت سقفی میگو و خرچنگ است که موجب انتقال ویژه هیجان به مخاطب می‌شود و قابلیت پوشش ظرفیت روزانه یک هزار نفر در ۳ سانس را دارد.

وی افزود: سینمای دنیای زیرآب دارای سه پرده عریض سینما است که هر پرده برای ساخته شدن تصاویر سه بعدی نیازمند دو لامپ ویدئو پروژکتور خاص است؛ در سال ۱۳۹۸ به دلیل اتمام بازه زمانی مصرف از لامپ‌ها دیگر امکان بهره‌برداری از این سینما برای مخاطبان فراهم نبوده است.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با اشاره به راه‌اندازی مجدد سینمای دنیای زیر آب، تصریح کرد: با توجه به آن که لامپ‌های ویدئو پروژکتور ابرسینمای شهر رویاها به دلیل استاندارد بهره‌برداری دارای مدت زمان خاص هستند، پس از پایان مدت زمان بهره‌برداری، این لامپ‌ها طی سه سال گذشته مورد بهره‌برداری عموم قرار نگرفته بود.

وی ادامه داد: در حال حاضر با تلاش کارکنان شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان و خریداری تجهیزات مورد نیاز، شش لامپ ویدئو پروژکتور سینمای دنیای زیرآب با فرایندی چند روزه و حساس تعویض شد و بار دیگر در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

ساکت پیرامون اقدامات فنی انجام شده برای تعویض لامپ‌های منقضی سینمای دنیای زیرآب، خاطرنشان کرد: از جمله این اقدامات می‌توان به رفع عیوب الکترونیکی و برد تخصصی ویدئو پروژکتورها و سرویس‌کاری آینه‌ها و عدسی‌های اختصاصی هر پروژکتور، رفع عیوب بردهای الکترونیکی لامپ‌ها و قطعات تخصصی پروژکتورها و انجام تنظیمات سه‌بعدی لامپ‌ها به منظور انتقال تصویر با کیفیت به مخاطب اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: برای راه‌اندازی دوباره سینمای پرطرفدار دنیای زیر آب در مجموعه شهر رویاها، اقدامات فنی و خدماتی قابل توجهی انجام شده است تا در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با بیان اینکه بار دیگر می‌توانیم میزبان مردم و مخاطبان علاقه‌مند به سینماهای تفریحی دنیای زیرآب باشیم، اظهار کرد: در مدت بهره‌برداری صورت گرفته نزدیک به پنج هزار نفر علاقه‌مند از این سینما استفاده کرده‌اند.

به گزارش ایمنا، سازه سینمای دنیای آب یکی از بزرگترین سازه‌های این شهربازی و به نوعی یکی از نمادهای بزرگ این مجموعه تفریحی است.

کد خبر 580243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.