۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹
زیباسازی ورودی‌های کمالشهر

شهردار کمالشهر بر لزوم زیباسازی بصری ورودی‌های شهر تاکید کرد و گفت: نیاز است حوزه خدمات شهری با قید فوریت طرح‌های پیشنهادی را بررسی و با بهره‌مندی از پتانسیل‌های شهر نسبت به بهسازی و فضاسازی محیطی اقدام کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر بهمنی صبح امروز _سه‌شنبه، هفدهم اردیبهشت‌ماه _ در بازدید سرزده از حوزه معاونت خدمات شهری، اظهار کرد: رفع نواقص و بهسازی منظر شهری به ویژه در ورودی‌های شهر بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: نیاز است حوزه خدمات شهری با قید فوریت طرح‌های پیشنهادی را بررسی و با بهره‌مندی از پتانسیل‌های شهر نسبت به بهسازی و فضاسازی محیطی اقدام کند.

شهردار کمالشهر با اشاره به بهسازی بلوار شهید بهشتی، خاطرنشان کرد: بلوار شهید بهشتی خیابان اصلی شهر است و باید با تشکیل کارگروهی متشکل از کارشناسان خبره و باتجربه، اقدامات مقتضی جهت ایجاد مبلمان شهری، نورپردازی، گسترش فضای سبز، ایجاد المان‌های محتوایی، رنگ‌آمیزی جداول و بهسازی پیاده‌روهای بلوار انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ساماندهی مشاغل مزاحم شهری، رفع سد معبر و ساماندهی تابلوهای اصناف از دیگر مواردی بود که در این بازدید مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 580201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.