۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰
جاده جلوان در پله آخر تصویب

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: بر اساس مصوبه کارگروه امور زیربنایی استان، جاده شمالی جنوبی جلوان موسوم به جاده مرگ، با عرض ۲۴ متر و جاده شرقی غربی با عرض ۳۶ متر تعیین و مقرر شد با توجه به خارج از محدوده شهر بودن، پس از تأیید جهاد کشاورزی، مراتب در شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان مطرح شود.

وحید مهدویان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه شرایط نامناسب دسترسی محلات حصه و جلوان شرایط ناامنی را برای ساکنان فراهم کرده است، اظهار کرد: در اولین روزهای کاری و قبل از اینکه درخواستی ارائه شود و با توجه به شناخت قبلی که از این محل داشتم، همچنین اولویت شهردار اصفهان در رفع مشکلات مردم مناطق محروم، رسیدگی به وضعیت جاده جلوان در دستور کار معاونت شهرسازی و معماری قرار گرفت.

وی افزود: در چهاردهم مهرماه ۱۴۰۰ یعنی ۱۰ روز پس از آغاز به‌کار فعالیت در معاونت شهرسازی و معماری شهرداری، موضوع درخواست رسیدگی به وضعیت جاده جلوان با تاکید بر اهمیت موضوع که شرایط نامناسبی را برای ساکنان محلات حصه و جلوان به‌وجود آورده است و موجب ناامنی آنها شده است، به انضمام توجیهات فنی با اداره کل راه و شهرسازی استان مکاتبه کردم و طی چندین جلسه کارشناسی در نهایت اسفندماه سال گذشته به تصویب کارگروه امور زیربنایی استان به ریاست استاندار رسید.

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان تصریح کرد: بر اساس مصوبه کارگروه امور زیربنایی استان، جاده شمالی جنوبی موسوم به جاده مرگ، با عرض ۲۴ متر و جاده شرقی غربی با عرض ۳۶ متر تعیین و مقرر شد با توجه به خارج از محدوده شهر بودن، پس از تأیید جهاد کشاورزی، مراتب در شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان مطرح و متعاقب تصویب در این شورا که عالی‌ترین و مرجع قانونی استان است و ابلاغ به شهرداری، اجرایی شود.

وی ادامه داد: با انجام پیگیری‌های لازم در نهایت روز ششم اردیبهشت سال جاری، از طریق اداره کل راه و شهرسازی، استعلام مربوطه از اداره کل جهاد کشاورزی انجام شده است.

مهدویان گفت: با توجه به اینکه ورود شهرداری به احداث جاده جلوان قبل از تصویب و ابلاغ از طریق شورای مذکور، امکان‌پذیر نیست، در این رابطه، پیگیری‌های مستمر انجام خواهد شد که امیدواریم به نتیجه مطلوب برای ساکنان برسد.

جاده جلوان در پله آخر تصویب

کد خبر 580159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.