المان پیرمرد گل‌فروش در فضای جدید جانمایی می‌شود

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: المان پیرمرد گل‌فروش که یکی از المان‌های نوستالژی و حجمی این شهر به‌شمار می‌رود، به‌زودی در فضایی مناسب جانمایی خواهد شد.

حمیدرضا عبدالله‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به ضرورت توجه به توسعه، حفظ و نگهداری المان‌ها و آثار حجمی نصب شده در کلان‌شهر کرج، اظهار کرد: معاونت زیباسازی سازمان سیما و منظر شهرداری علاوه بر جانمایی آثار جدید، مرمت و بهسازی المان‌هایی که بر اثر گذر زمان دچار آسیب‌دیدگی یا فرسودگی شده را عملیاتی کرده است و المان‌های پارک شهید چمران، باغ گل‌ها و علی ولی‌الله در میدان الغدیر رنگ‌آمیزی، ترمیم و بازسازی شد.

وی فراهم‌سازی بستری با نشاط و مفرح را در کیفیت فضاهای شهری و سرزندگی و آرامش روح و روان شهروندان امری ضروری دانست و افزود: المان «لمس دستان بهار» که در پارک استاد شهریار تخریب شده بود نیز هفته گذشته ترمیم و اصلاح شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با بیان اینکه ساخت و نگهداری آثار حجمی و مبلمان شهری هزینه بسیاری را بر دوش مدیریت شهری می‌گذارد، تصریح کرد: از شهروندان می‌خواهیم خود را در قبال حفظ و حراست از مبلمان شهری وظیفه‌مند بشمارند تا بودجه‌ای که باید صرف تعمیر و نگهداری از مبلمان شهری شود در جای دیگری از شهر برای رفاه حال شهروندان هزینه شود.

وی با اشاره به حادثه فرونشست زمین مجاور سینما هجرت کرج، خاطرنشان کرد: در این حادثه به المان پیرمرد گل‌فروش آسیبی وارد نشد، البته این المان به کارگاه انتقال و در فضای مناسب‌تری جانمایی خواهد شد.

عبدالله‌پور خاطرنشان کرد: المان پیرمرد گل‌فروش یکی از المان‌های نوستالژی و حجمی کرج به‌شمار می‌رود.

کد خبر 580154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.