ذوب‌آهن ۲ _ زارع باتری یک/سبزپوشان فصل را با پیروزی تمام کردند

تیم فوتبال زنان ذوب‌آهن و زارع باتری در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال زنان رو در روی یکدیگر قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال زنان ذوب‌آهن امروز دوشنبه _شانزدهم خردادماه_ در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال زنان از ساعت ۱۸ در ورزشگاه فولادشهر به مصاف زارع باتری رفت.

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و زارع باتری

ترکیب تیم فوتبال ذوب‌آهن: زهره کودایی، مینا داودی، رقیه شهبازی، الهام فرهمند، مرضیه فیضی، سمیه فیضی (زهری)، فاطمه اردستانی، نازنین مردانی، هانیه علیمردانی (زینت شاتری)، مریم محمود صالحی و سمیه خرمی.

سرمربی: سمیه شهبازی

ترکیب تیم فوتبال زارع باتری: هنگامه صفاتی، زهرا فتاحی، سمیرا محمود پور، مریم صفا راستگو (فاطمه راستگو)، غزاله بنی طالبی، سیده راضیه موسوی (بنفشی)، فاطمه شبان، فاطمه امیری، ندا رحمانی، زهره جلالی و سحر نصیری.

سرمربی: راشین حمیدی

کارت زرد:

ذوب‌آهن: هانیه علیمردانی، الهام فرهمند

زارع باتری: غزاله بنی طالبی

کارت قرمز:

گل‌ها:

ذوب‌آهن: اردستانی (دقیقه ۵)، دشتیان‌پور (دقیقه ۹۴)

زارع باتری: سحر نصیری (دقیقه ۴۰)

شرح بازی: در حالی که زارع باتری بازی را هجومی شروع کرد، ذوب‌آهن صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و گل نخست بازی توسط اردستانی برای این تیم ثبت شد. بازیکنان زارع باتری برای زدن گل تساوی تمام تلاش خود را می‌کنند، بازی به تعادل کشیده شده است. گاندو ها با وجود اینکه یک گل جلو هستند، اما بازهم برای گلزنی تلاش می‌کنند. زارع باطری موفق شد دقیقه ۴۰ روی اشتباه مدافعین ذوب آهن و ضربه زیبای نصیری به گل تساوی برسد. شاگردان شهبازی موقعیت‌های صد در صد گل را از دست می‌دهند، پنج دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول اعلام شد و در نهایت این نیمه با تساوی یک بر یک تمام شد.

نیمه دوم: ذوب‌آهن در این نیمه بازی مالکانه تری تا اینجای کار ارائه داده است، بازی بیشتر اواسط میدان جریان دارد و شاهد موقعیت خطرناکی نبودیم، بازیکنان زارع باتری موقعیت‌های نصف نیمه‌ای به وجود آوردند. داور پنج دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم در نظر گرفت ودر نهایت بازی با نتیجه دو بر یک به نفع ذوب‌آهن تمام شد.

دقایق حساس:

دقیقه ۷: ضربه بازیکن زارع باتری را کودایی دفع کرد.

دقیقه ۲۹: ضربه شهبازی از کنار دروازه زارع باتری به بیرون رفت.

دقیقه ۳۰: بازیکن ذوب‌آهن با دروازه‌بان زارع باتری تک به تک شد که در این نبرد گلر زارع باتری عملکرد خوبی داشت و توپ را دفع کرد.

دقیقه ۴۵: بازیکن ذوب‌آهن با دروازه‌بان زارع باتری تک به تک شد ولی قدر این موقعیت را ندانست و با یک پاس رو به بیرون آن را خراب کرد.

دقیقه ۴۶: اردستانی از روی ضربه ایستگاهی شوتی به سمت دروازه زارع باتری زد که دروازه‌بان تیم حریف توپ را دفع کرد.

دقیقه ۵۱: ضربه سر بازیکن زارع باتری را کودایی دفع کرد.

دقیقه ۵۴: ضربه فیضی با برخورد به تیر بالایی دروازه زارع باتری به بیرون رفت.

دقیقه ۷۸: بازیکن ذوب‌آهن درحالی که با دروازه‌بان زارع باتری تک به تک شده بود خیلی زود ضربه خود را به سمت دروازه زد و توپ با برخورد به دست گلر از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۹۰: بازیکنان ذوب‌آهن دروازه خالی زارع باتری را نتوانستند باز کنند.

شرح گل:

دقیقه ۵( ذوب‌آهن): اردستانی روی خطای بازیکن زارع باتری صاحب یک ضربه ایستگاه پشت محوطه جریمه تیم حریف شد که با یک ضربه دقیق گل نخست بازی مسابقه را به ثمر رساند.

دقیقه ۴۰( زارع باتری): سحر نصیری از پشت محوطه جریمه ذوب‌آهن یک ضربه ناگهانی زد که توپ از بالای دستان کودایی وارد دروازه شد.

دقیقه ۹۴( ذوب‌آهن): بازیکن ذوب‌آهن از سمت چپ ضربه‌ای به سمت دروازه زارع باتری زد که توپ به تیر دروازه خورد و برگشت داده شد و دشتیان پور توپ برگشتی را به گل تبدیل کرد.

نکات بازی:

* بازی به دلیل دیر رسیدن آمبولانس با تأخیر شروع شد.

کد خبر 580095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.