تمهیدات لیورپول برای تمدید قرارداد دو بازیکن

جیمز میلنر کهنه کار، آماده است تا پس از ایفای نقش مهم دیگری در تیم یورگن کلوپ در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲، به شرایط جدیدی در آنفیلد رقم بزند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسانه‌ها تأیید می‌کنند که جیمز میلنر قرار است پس از رد پیشنهادات استون ویلا، نیوکاسل و تعدادی از باشگاه‌های MLS، قرارداد خود را برای یک سال با لیورپول تمدید کند.

میلنر ابتدا در سال ۲۰۱۵ به صورت رایگان از منچسترسیتی به لیورپول آمد و از آن زمان تاکنون ۲۸۹ بازی برای این باشگاه در تمامی رقابت‌ها انجام داده است. ۳۹ مورد از آنها در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ رخ داد، زیرا این هافبک همه کاره، به قرمزها کمک کرد تا افتخارات جام حذفی و جام اتحادیه را کسب کنند، اما او قرار بود در ۳۰ ژوئن بازیکن آزاد شود.

می‌توان درک کرد که میلنر آماده است تا قرارداد خود را برای یک فصل دیگر با لیورپول تمدید کند. این بازیکن ۳۶ ساله حتی حاضر است کاهش دستمزد را بپذیرد تا دوران حرفه‌ای خود را در آن فیلد طولانی‌تر کند، که در طی آن، او سومین عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر و یک مدال قهرمان لیگ قهرمانان را نیز به دست آورده است.

استوم ویلا و نیوکاسل برای جذب میلنر به صورت رایگان ابراز علاقه کرده‌اند اما او، پیشنهاد هر دو باشگاه سابق خود را رد کرده است.

این ملی پوش انگلیسی همچنین از فرصتی برای رویارویی با یک چالش جدید در ایالات متحده سر باز زد و سرمربی تیم یورگن کلوپ به صراحت به هیئت مدیره اعلام کرد که مشتاق حفظ میلنر است.

لیورپول برای تمدید قرارداد دو بازیکن دست به کار شد!

آینده جو گومز در لیورپول نیز یکی از موضوعات داغ در ماه‌های اخیر بوده است، به طوری که این مدافع میانی دیگر حضور ثابتی در ترکیب اصلی تیم کلوپ نداشته است. این بازیکن ۲۵ ساله فصل گذشته برای قرمزها، پوشش دفاعی خوبی ارائه کرد، به همین دلیل گومز متوجه شد که او نیز در صف تمدید قرارداد است.

قرارداد فعلی گومز در سال ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد، اما لیورپول به احتمال زیاد این توافق را تمدید خواهد کرد تا از هر گونه باشگاه خواهان احتمالی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، جلوگیری کند.

کد خبر 580090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.