زکی‌پور خرید بعدی پرسپولیس! +عکس

میلاد زکی‌پور بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در آستانه پیوستن به پرسپولیس تهران قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال پرسپولیس تهران زودتر و پر قدرت‌تر وارد نقل و انتقالات تابستانی شده و با سرعت‌عمل جالبی دو بازیکن جدید به‌خدمت گرفت؛ قرارداد یکی از ستاره‌های تیم خود را تمدید کرد و با چند بازیکن جدید برای فصل آینده به توافقات نهایی رسیده است.

میلاد زکی‌پور یکی از نام‌هایی است که در لیست خرید یحیی گل‌محمدی برای لیگ بیست‌ودوم حضور دارد؛ گویا سعید آقایی جمع پرسپولیسی‌ها را ترک می‌کند و زکی‌پور به‌عنوان جانشین وی، دفاع سمت چپ قرمزها را تأمین خواهد کرد.

البته زکی‌پور از جمله خریدهایی به‌شمار می‌رود که باب‌میل هواداران پرسپولیس نیست و انتقادات زیادی توسط هواداران قرمزها به کادر فنی و مدیریتی تیم پرسپولیس وارد شده است. گویا باشگاه پرسپولیس قصد دارد در بین خریدهایش، عقد قرارداد با میلاد زکی‌پور را رسانه‌ای کند.

جواد کاظمیان در همین رابطه یک استوری کنایه‌آمیزی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است:

زکی‌پور خرید بعدی پرسپولیس! +عکس

در کنار استوری جواد کاظمیان، برادر میلاد زکی‌پور نیز با انتشار یک استوری در صفحه شخصی‌اش، با اشاره به پیوستن مرتضی پورعلی‌گنجی به پرسپولیس، به‌نوعی برادرش را خرید بعدی قرمزها خوانده است:

زکی‌پور خرید بعدی پرسپولیس! +عکس

معمای حضور میلاد زکی‌پور در پرسپولیس چند هفته‌ای هست که پیچیده شده و با وجود مخالفت‌های هواداران این تیم، یحیی گل‌محمدی مصرانه می‌خواهد زکی‌پور را برای سمت چپ تیمش به خدمت بگیرد.

به‌نظر می‌رسد فردا انتقال زکی‌پور به پرسپولیس به‌عنوان سومین خرید تابستانی این تیم نهایی و رسمی شود و باید بازیکن سابق تیم‌های استقلال تهران و گل‌گهر سیرجان را در پیراهن قرمز تیم پایتخت‌نشین ببینیم.

کد خبر 580089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    0 0
    شما خبرگزاری شهرداری اصفهان هستین یا تهران؟