کانسلو، هوادار ۱۰ ساله آبی‌ها را از مرگ نجات داد!

مادر یکی از هواداران جوان آبی‌ها از مدافع پرتغالی به خاطر محافظت از پسر خود در جریان تهاجم هواداران به زمین ورزشگاه اتحاد تشکر کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یکی از هواداران جوان منچسترسیتی که در پایان پیروزی خاطره انگیز روز آخر منچسترسیتی مقابل استون ویلا در لیگ برتر، بخشی از مهاجمان قهرمانی به زمین بود، اظهار داشت که اگر فکر سریع و حمایت ژائو کانسلو نبود، "می‌توانست بمیرد".

آبی‌ها با پایان یافتن رقابت‌های فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲، با هجوم احساسات هواداران در سکوها، در دراماتیک‌ترین حالت ممکن، یک جام داخلی دیگر را به دست آوردند.

"اولی گوردون" یک کودک ۱۰ ساله مبتلا به اوتیسم، بخشی از این جشن‌ها را تشکیل می‌داد، اما در این جشن از پدرش جدا شد و اگر کانسلو او را نمی‌دید، و سپر و محافظ او نمی‌شد، می‌توانست زیر پا له شود.

کانسلو، هوادار ۱۰ ساله آبی‌ها را از مرگ نجات داد!

چگونه کانسلو به حمایت از هواداران من سیتی کمک کرد؟

مادر گوردون، لورن، به منچستر ایونینگ نیوز درباره صحنه‌های ترسناکی که برای خانواده‌اش رخ داد، گفته است: «او شروع به دویدن کرد، اوتیسم دارد و از خطرات یا هر چیز دیگری آگاه نیست و هیجان‌زده شد و شروع به دویدن کرد. او با پدرش زیاد به استادیوم می‌رود، به خصوص اخیراً. من در تلویزیون تماشا می‌کردم و "لی" را دیدم که در سراسر زمین می‌دوید اما پسرم "اولی" را ندیدم. وحشت زده بودم و سعی می‌کردم با شوهرم تماس بگیرم. او دید که دروازه بان استون ویلا ناخواسته با پا به اولی ضربه زده است، می‌توانید او را در فیلم‌ها ببینید. کمی او را ترساند و کانسلو را دید و به سمت او رفت.

کانسلو او را به بغل گرفت، هر دو دستش را گرفت، بالای سرش را بوسید و مردم را عقب می‌راند. خیلی عجیب بود اما مردم هل می‌دادند و هل می‌دادند. پسرم ترسیده بود. او نمی‌تواند تنها باشد، باید تحت نظارت باشد، مایه تأسف بود که بدون پدرش وارد زمین شد.

او گفت: "اگر کانسلو نبود و فقط او را در آغوش نمی‌گرفت، می‌توانست داستان کاملاً متفاوت باشد، یک پسر بچه به تنهایی در زمین.
کانسلو باید می‌دوید و فریاد می‌زد و این برد را جشن می‌گرفت، اما در عوض برای توقف و مراقبت از یک پسر بچه وقت صرف کرد. او خودش از سمت هوداران داخل زمین، مورد حمله قرار می‌گرفت، و انتظار دارید که تلاش کند و از زمین خارج شود، اما کانسلو کاملاً متوقف شد تا از این پسر کوچکی که هیچ ارتباطی با او ندارد مراقبت کند."

مادر کودک ۱۰ ساله سیتی در مورد اقدامات کانسلو اضافه کرد: «او پیشانی پسرم را بوسید و به او اطمینان داد. کانسلو دیده بود که اولی، ترسیده است. به عنوان یک مادر، ۶۰۰ مایل دورتر، هیچ کاری نمی‌توانید انجام دهید. وقتی دیدم پدرش از کنار زمین می‌دود، قلبم به درد آمد. پدرش هم همین را گفت، چطور می‌توانی یک پسر چهار کوچک را در میان مردان تنومند و با جثه بزرگ پیدا کنی که جیغ می‌کشد و داد می‌زند؟

«برای یک دقیقه همه چیز متوقف شد. هنگامی که او دستانش را برای پیدا کردن پدرش دراز کرد، کانسلو وارد عمل شد تا راه بازگشت به پدرش را باز کند. او به دنبال کار خود رفت، ما نه راهی برای تشکر از او داشتیم، نه راهی که او بداند چقدر برای کاری که انجام داد سپاسگزاریم. ما به عنوان یک ملت خیلی سریع هستیم که به روزنامه‌ها برویم و از همه چیز شکایت کنیم، اما هرگز چیز خوبی را برجسته نکنیم. ما باید چنین چیزهایی را بشناسیم.»

هوادار جوان من سیتی چه می‌گفت؟

"اولی" برای ابراز قدردانی و تشکر به کانسلو نامه نوشت و مادرش اعتراف کرد که همه چیز می‌توانست به طرز نگران کننده‌ای متفاوت باشد. او در مورد رفتار محبت آمیز کانسلو اضافه کرد: "کانسلو قبلاً دومین بازیکن مورد علاقه پسرم بود، او حالا قطعاً اولین بازیکنِ اولی است. فکر نمی‌کنم کلماتی برای تشکر از کانسلو وجود داشته باشد. او احتمالاً می‌داند که چقدر کارش مهم بود.

"حتی اولی می‌گوید "من می‌توانستم آن روز بمیرم، خیلی شلوغ بود." درست است، او می‌توانست سرنوشت بدی داشته باشد، به اندازه افراد اطرافش. از صمیم قلب، کلماتی برای تشکر از کانسلو برای کاری که انجام داد وجود ندارد. من نمی‌توانم فکر کنم که چه اتفاقی برای اولی افتاده است.»

کانسلو موقعیت خود را به عنوان یک فوق ستاره در سیتی در فصل ۲۰۲۱-۲۲ تثبیت کرد، با مدافع همه فن حریف پرتغالی که سه گل و ۱۰ پاس گل در تمام رقابت‌ها برای تیم پپ گواردیولا به ثبت رساند.

کد خبر 580086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.