حمایت مادرید از کسب‌وکارهای کوچک

مسئولان شهر مادرید، ۷۰ موسسه تجاری شهر را در زمینه توسعه استراتژی‌های دیجیتال آموزش می‌دهند تا بتوانند در شرایط سخت اقتصادی نظیر آنچه در دوران کرونا رخ داد، حضور آنلاین و فعالی را تجربه کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شهرداری مادرید با راه‌اندازی پروژه‌ای جدید، تحول دیجیتالی کسب‌وکارهای کوچک را ترویج می‌کند و از این طریق به آنها کمک می‌کند تا در برابر تحولات اقتصادی مانند بحران کووید -۱۹ انعطاف‌پذیرتر شوند.

مسئولان شهر مادرید برای نمایندگان کسب‌وکارهای کوچک، راهنمایی‌هایی در مورد چگونگی توسعه استراتژی‌های دیجیتال برای حضور آنلاین فراهم کرده است.

همه‌گیری ویروس کرونا نشان داد که کسب‌وکارهای کوچک در سراسر اروپا تنها در صورتی توانستند در شرایط بد اقتصادی دوام بیاورند که فعالیت کاری خود را به دنیای آنلاین وارد کردند و شانس ماندن در قابت اقتصادی خود را افزایش دادند.

مسئولان شهرداری مادرید پروژه‌ای موسوم به "تحول دیجیتال برای توسعه کسب‌و کار فراگیر" را به راه انداخته‌اند که هدف آن ترویج دیجیتالی کردن مشاغل کوچک و در نتیجه حمایت از آنها در تلاش برای مدیریت تأثیرات کووید -۱۹ است.

به عنوان بخشی از فعالیت‌های این پروژه که شامل ۷۰ کسب‌وکار کوچک شهر می‌شود، بازرگانان آموزش و پشتیبانی شخصی را برای توسعه اقدامات حضور آنلاین مطابق با مدل کسب‌و کار و استراتژی فروش کلی خود دریافت خواهند کرد.

اولویت این طرح رایگان با مشاغلی است که در آسیب‌پذیرترین محله‌های مادرید واقع شده‌اند.

حمایت مادرید از کسب‌وکارهای کوچک

کد خبر 580067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.