توقیف سواری هیوندا با سرعت ۱۷۴ کیلومتر در بزرگراه ردانی‌پور

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از توقیف یک دستگاه خودروی سواری هیوندا که با سرعت ۱۷۴ کیلومتر بر ساعت در بزرگراه ردانی‌پور تردد می‌کرد و معرفی راننده آن به مراجع قضائی، خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: کارشناسان پلیس راهور استان اصفهان با رصد دوربین‌های ثبت تخلف سطح شهر اصفهان متوجه سرعت جنون‌آمیز یک دستگاه خودروی سواری هیوندا در بزرگراه شهید ردانی‌پور شدند.

وی با بیان اینکه خودروی مذکور با سرعت ۱۷۴ کیلومتر بر ساعت در این بزرگراه تردد می‌کرد، افزود: بلافاصله و در وقت اول اداری امروز راننده متخلف به پلیس راهور استان احضار و علاوه بر توقیف خودرو و اعمال جریمه ۲۰۰ هزار تومانی و همچنین اعمال ۱۰ نمره منفی، به مرجع قضائی معرفی شد.

پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان سرعت جنون‌آمیز این‌گونه رانندگان را بازی با جان مردم دانست و خاطرنشان کرد: برخورد بدون اغماض با رانندگان حادثه‌ساز در دستور کار ویژه پلیس قرار دارد. خودروی افرادی که به احضار خود از سوی پلیس توجه نکنند، به صورت سیستمی توقیف می‌شود و در هرکجای کشور که تردد کنند توسط مأموران متوقف شده و باید برای تعیین تکلیف خود به پلیس راهور استان مراجعه کنند.

کد خبر 580057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.