«زنگ ورزش شهر» در مهدیشهر به صدا در آمد

شهردار مهدیشهر از اهمیت توسعه و ترویج ورزش همگانی و برنامه ویژه مدیریت شهری خبر داد و گفت: طرح «زنگ ورزش شهر» به منظور ترویج ورزش همگانی با حضور مدیران شهری و جمعی از شهروندان در پارک آبشار آغاز شد.

علیرضا شربتدار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: گسترش و ترویج ورزش همگانی، از اصلی‌ترین عوامل ایجاد نشاط شهروندی و سلامت و تندرستی جامعه است.

وی افزود: ورزش همگانی موجب ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و سرزندگی و نشاط در شهر می‌شود و اثرات مثبتی روی توسعه شهر می‌گذارد.

شهردار مهدیشهر با بیان اینکه مدیریت شهری برنامه ویژه‌ای برای ترویج ورزش همگانی در نظر گرفته است. خاطرنشان کرد: طرح «زنگ ورزش شهر» به منظور ترویج ورزش همگانی با حضور مدیران شهری و جمعی از شهروندان در پارک آبشار آغاز شد. این طرح به صورت هفتگی هر پنجشنبه ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح برگزار می‌شود.

شربتدار تصریح کرد: نصب ست‌های تندرستی جدید در سطح شهر و تعمیر ست‌های موجود از آغاز دوره جدید مدیریت شهری در مناطق مختلف شهر از دیگر اقدامات شهرداری در راستای تشویق و ترغیب شهروندان برای ورزش بوده است.

وی گفت: احداث «جاده سبز» از جمله پروژه‌های در دست اقدام مدیریت شهری مهدیشهر در دوره جدید است. در این طرح یک لاین مربوط به ورزش پیاده‌روی صبحگاهی و لاین دیگر مربوط به دوچرخه‌سواری است.

شهردار مهدیشهر افزود: هدف از احداث چنین پروژه‌ای، ارتقای سلامت شهروندی و ایجاد فضایی پویا و با نشاط به منظور توسعه ورزش همگانی است.

کد خبر 580050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.