امدادرسانی به ۱۷۴ آسیب‌دیده در طول تعطیلات اخیر

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از امدادرسانی به ۱۷۴ آسیب‌دیده ناشی از ۵۸ حادثه به وسیله ۹۲ تیم عملیاتی این جمعیت از تاریخ دوازدهم تا شانزدهم خردادماه، خبر داد.

داریوش کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص وضعیت امدادرسانی جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان، اظهار کرد: طی روزهای دوازدهم تا شانزدهم خردادماه، به ۵۸ حادثه با ۱۷۰ آسیب‌دیده امدادرسانی شد.

وی با اشاره به حوادث تحت پوشش این جمعیت طی مدت مذکور، افزود: دراین بازه زمانی ۲۹ حادثه جاده‌ای، ۱۶ خدمت حضوری، ۹ حادثه شهری، یک حادثه صنعتی و کارگاهی، دو حادثه کوهستان، توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر استان پوشش داده شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان ادامه داد: در امدادرسانی به حوادث رخ داده، ۵۳ نفر نجات داده شدند که از این تعداد ۳۷ نفر به بیمارستان‌ها منتقل شدند و ۱۶ نفر خدمات درمانی سرپایی دریافت کردند.

انجام دو عملیات رهاسازی توسط نیروهای جمعیت هلال‌احمر

وی تصریح کرد: ۲۸۳ نیروی عملیاتی نجاتگر و امدادگر در قالب ۹۲ تیم عملیاتی با به‌کارگیری ۵۷ دستگاه خودروی امدادی آمبولانس در عملیات‌های یاد شده فعالیت داشته‌اند و در این مدت دو عملیات رهاسازی توسط نیروهای این جمعیت انجام شده است.

کریمی خاطرنشان کرد: طی مدت مذکور میانگین زمان اطلاع‌رسانی حوادث جاده‌ای از زمان وقوع ۱۱:۵۷ و میانگین زمان حضور در صحنه عملیات حوادث جاده‌ای از زمان اطلاع‌رسانی به این جمعیت ۱۱:۵۱ و میانگین مدت زمان عملیات در حوادث جاده‌ای برابر با ۰۱:۱۹:۰۲ بوده است.

کد خبر 580018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.