میزبانی شایسته شهرداری آستارا از مسافران

سرپرست شهرداری آستارا گفت: شهرداری با آماده‌سازی امکانات شهری در تعطیلات خردادماه، میزبان خوب و شایسته‌ای برای گردشگران و مسافران بود.

قاسم نوپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری آستارا با آماده‌سازی طرح سالم‌سازی دریا، کمپ شماره یک، پارکینگ شهرداری در بازارچه ساحلی، پارک‌ها، نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی شهر تلاش کرد در تعطیلات اخیر، میزبان شایسته‌ای برای مسافران و گردشگران سراسر کشور باشد.

وی با بیان اینکه طرح سالم‌سازی دریا کاملاً آماده است و تابلوهای شنا ممنوع در مناطق غیرمجاز نصب شده است، افزود: نجات‌غریق‌ها در محل خود مستقر هستند و به‌رغم اینکه در تعطیلات خردادماه ساحل آستارا پذیرای تعداد زیادی مسافر بود، هیچ مورد غرق‌شدگی مشاهده نشد.

سرپرست شهرداری آستارا خاطرنشان کرد: در ایام تعطیلات، نیروهای شهرداری در کنار نیروی انتظامی، پلیس راهور و هلال‌احمر در آماده‌باش کامل برای خدمات‌رسانی به مسافران بودند.

نوپور در خصوص انتقاد برخی شهروندان از شهرداری نسبت به اجازه برپایی چادر و اتراق مسافران در پیاده‌روها، تصریح کرد: اماکن اقامتی شهر آستارا گنجایش حضور تعداد زیاد گردشگر را ندارد. ظرفیت طرح سالم‌سازی، کمپ و پارکینگ شهرداری، هتل‌ها و مسافرخانه‌ها تکمیل شد و قیمت اجاره روزانه خانه بسیار بالا بود. برخی مسافران تمکن مالی برای اجاره منزل نداشتند، بنابراین مجبور شدند برای استراحت در پیاده‌روها چادر برپا کنند.

به گزارش ایمنا، بندر مرزی آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی‌الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و این شهرستان با داشتن جاذبه‌های متنوع طبیعی، اقتصادی و تاریخی یکی از ۲۰ شهر گردشگرپذیر ایران است.

کد خبر 579963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.