راه‌اندازی سامانه «الو آسفالت» شهرداری تنکابن

شهردار تنکابن از راه‌اندازی سامانه الو آسفالت شهرداری خبر داد و گفت: همکاران معاونت فنی و عمرانی شهرداری با پایش روزانه سامانه الو آسفالت در وب‌سایت شهرداری تنکابن و بازدید میدانی از محل مورد نظر، اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

محمدابراهیم لاریجانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به راه‌اندازی و تکمیل سامانه‌های ارتباطی شهرداری تنکابن با شهروندان، اظهار کرد: سامانه الو آسفالت درگاهی برای ثبت گزارش‌های شهروندان است که با مراجعه به آن می‌توانند نسبت به اعلام خرابی آسفالت محل زندگی و دیگر نقاط شهر اقدام کنند.

وی افزود: همکاران معاونت فنی و عمرانی شهرداری با پایش روزانه سامانه الو آسفالت در وب‌سایت شهرداری تنکابن و بازدید میدانی از محل مورد نظر، اقدامات لازم را در این زمینه را انجام می‌دهند.

شهردار تنکابن خاطرنشان کرد: شهروندان جهت ورود به سامانه الو آسفالت ابتدا باید وارد سایت شهرداری تنکابن شوند، سپس با وارد شدن به سامانه الو آسفالت نسبت به اعلام محل خرابی آسفالت محل مورد نظرشان و پر کردن فرم اقدام کنند.

لاریجانی با اشاره به ضرورت ایمن‌سازی بناهای سطح شهر، تصریح کرد: شهرداری با هدف شناسایی ساختمان‌های فرسوده و اطلاع‌رسانی در خصوص ساختمان‌های در معرض خطر، سامانه "الو خطر" را راه‌اندازی خواهد کرد.

کد خبر 579961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.