سرمایه‌گذاری شهرداری در دو بخش گردشگری و کشاورزی

شهردار فریدون‌شهر گفت: شهرداری کسب درآمد پایدار از طریق بخش کشاورزی و گردشگری با استفاده از شیوه‌های نوین سرمایه‌گذاری را در دستور کار دارد.

ابراهیم باتوانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پایه اقتصاد شهر بر دو بخش کشاورزی و گردشگری استوار است؛ بنابراین شهرداری در برنامه‌ریزی‌های خود، کسب درآمد پایدار از طریق بخش کشاورزی و گردشگری با استفاده از شیوه‌های نوین سرمایه‌گذاری را در دستور کار دارد.

وی افزود: فراهم کردن زیرساخت‌ها و مقدمات این فرایند با تصویب شیوه‌نامه سرمایه‌گذاری توسط شورای اسلامی شهر و تشکیل هیئت عالی سرمایه‌گذاری آغاز شده است و در حال فراهم کردن اسناد و طرح‌های لازم در کمیته‌های مربوط برای ارائه به سرمایه‌گذاران هستیم.

شهردار فریدون‌شهر خاطرنشان کرد: بدون شک حفظ اموال عمومی، رعایت صرفه و صلاح شهرداری و مبارزه با جریان‌ها و افرادی که به نوعی به اموال عمومی دست‌اندازی می‌کنند در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

باتوانی تصریح کرد: زیرساخت‌های اولیه برای الکترونیکی شدن شهرداری فریدون‌شهر در حال آماده‌سازی است، با این وجود باید توجه داشت تحقق شهرداری الکترونیک تنها بسته به فراهم کردن سخت‌افزار و نرم‌افزار نیست.

وی با تاکید بر اینکه تلاش شده با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها اقدامات اولیه برای حرکت به سوی این بستر فراهم شود، گفت: ادامه اجرای ممیزی املاک، ایجاد سیستم‌های اطلاعات شهری و استفاده از سامانه‌های نوین در اختیار شهرداری‌ها از جمله اقدامات شهرداری فریدون‌شهر در چند ماه گذشته بوده است.

کد خبر 579926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.