پیام تسلیت معاون مطبوعاتی در پی درگذشت سید محمود دعایی

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی، درگذشت حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمود دعایی، نماینده ولی فقیه و سرپرست موسسه مطبوعاتی اطلاعات را تسلیت گفت.

به گزارش ایمنا، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی، درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمود دعایی، نماینده ولی فقیه و سرپرست مؤسسه مطبوعاتی اطلاعات را تسلیت گفت.

در پیام فرشاد مهدی‌پور آمده است:

«ویبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام

خبر درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین زنده‌یاد «سید محمود دعایی»، روحانی مجاهدی که سال‌های بسیاری از عمر با برکت خویش را در کسوت مدیریت روزنامه وزین «اطلاعات»، مصروف داشته و در انجام رسالت‌های حرفه‌ای خود همواره تقوا و مسئولیت‌شناسی را محور فعالیت‌های مطبوعاتی خویش قرار داده بود، موجب تأسف و تآلم بسیار شد.

زنده‌یاد سید محمود دعایی الگویی از مدیریت در عرصه رسانه‌های کشور بود و اینجانب، به سهم خود، فقدان این روحانی وارسته در ساحت رسانه را به همه اصحاب فرهنگ و رسانه، به‌ویژه، همکاران ایشان در مجموعه روزنامه اطلاعات و خانواده عزیز و محترم وی تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آن مرحوم غفران الهی و برای بیت مکرم و دوستان و دوست‌داران ایشان، صبر و اجر مسالت دارم.»

کد خبر 579888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.