آموزش رایگان دوچرخه برای سالمندان اتریشی

دوره‌های یادگیری دوچرخه به طور رایگان توسط شهرداری گراتس اتریش ارائه می‌شود تا سلامت سالمندان را تضمین کند و شهر را به مفهوم دوستدار دوچرخه‌ نزدیکتر بکند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شهرداری گراتس اتریش در تلاش برای حفظ سلامت و ایمن نگه داشتن سالمندان بومی در جاده‌های شهر، خدمات جدیدی را راه اندازی کرده است. شهرداری دوره‌های آموزشی تحرک برای شهروندان بالای ۶۵ سال را به طور رایگان در نظر گرفته است که طی آن به سالمندان نحوه استفاده از دوچرخه‌های الکترونیکی و همچنین دوچرخه‌های معمولی آموزش داده می‌شود.

دوچرخه‌سواری و دوچرخه‌های برقی در سراسر اتریش محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. با در نظر گرفتن این موضوع، مقامات محلی در گراتس می‌خواهند سالمندان شهر را برای دوچرخه‌سواری همراهی کنند و به آنها آموزش دهند چگونه از دوچرخه‌های الکترونیکی جدید شهر استفاده کنند. با انجام این کار، مقامات امیدوارند که بتوانند به سالمندان کمک کنند فعال و سالم بمانند؛ موضوعی که به ویژه برای افراد بالای ۶۵ سال مهم است. علاقه‌مندان به شرکت در این طرح می‌توانند در دو دوره نیم روزه به صورت کاملاً رایگان شرکت کنند.

به گفته الکه کهر، عضو شورای شهر، در این برنامه شهرداری قصد دارد نوعی پشتیبانی و آموزش حرفه‌ای را به راه بیندازد. این دوره‌ها همچنین برای کسانی که قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را به خاطر نمی‌آورند به عنوان یک مرورکننده عمل می‌کند. پس از دوره‌های تکمیلی، مربیان حرفه‌ای به آموزش کار عملی و تکنیک‌های دوچرخه‌های معمولی و الکترونیکی می‌پردازند.

ابتکار امسال بر اساس تجربه سال گذشته است، زمانی که مقامات محلی بخش حمل‌ونقل گراتس برای اولین بار از دوره‌های تحرک پویا پرده‌برداری کردند و آنها فوراً مورد توجه سالمندان محلی قرار گرفت.

آموزش رایگان دوچرخه برای سالمندان اتریشی

کد خبر 579856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.