احتمال نهایی شدن انتقال وینگر برزیلی به بارسلونا

باشگاه لیدز در صورت دریافت پیشنهادی مناسب برای بازیکن خود، اجازه انتقال وی به بارسا را صادر خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، رافینیا ملی پوش برزیلی که در تیم لیدز یونایتد در لیگ برتر انگلیس بازی می‌کند، مدتی است با باشگاه بارسلونا وارد مذاکره شده و دور از انتظار نیست که وی بالاخره بتواند مجوز حضور در جمع آبی‌ اناری‌ها را از باشگاهش دریافت کند.

رافینیا اخیراً در مصاحبه خود به احتمال جدایی از لیدز پرداخته است زیرا همچنان به شدت درباره انتقال او به بارسلونا صحبت می‌شود. قرارداد فعلی این بازیکن ۲۵ ساله در سال ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد و گزارش شده است که لیدز در صورت دریافت پیشنهادی در حدود ۴۷ میلیون پوند (۵۹ میلیون دلار) اجازه جدایی او را صادر خواهد کرد.

باید دید که آیا بارسا با کمبود نقدینگی قادر به پرداخت این قیمت خواهد بود یا خیر، اما گفته می‌شود مذاکرات بین دو باشگاه ادامه دارد. رافینیا در حال حاضر در جمع بازیکنان تیم ملی برزیل است و خود را برای رقابت‌های جام جهانی آماده می‌کند.

رافینیا در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره اینکه تمرکز فعلی او بر روی چه چیزی است، گفت: بازی بعدی تیم ملی در مقابل ژاپن. پس از این مسابقه به تعطیلات می‌روم. من تا سال ۲۰۲۴ با لیدز قرارداد دارم، آینده من در دستان دکو و لیدز است. در حال حاضر روی تیم ملی و همچنین تعطیلاتم تمرکز کرده‌ام.

وی ادامه داد: همه می‌دانند که من با لیدز قرارداد دارم و این موضوع اجتناب ناپذیر است. اگر مذاکرات به سطح بالاتری برسد با من صحبت می‌کنند. با این حال در فاصله شش ماه به جام جهانی، دوست دارم که تکلیف باشگاهی که قرار است سال آینده در آن بازی کنم مشخص شود. اگر قرار باشد بمانم یا بروم تمام تلاشم را می‌کنم؛ به دنبال جایگاه واقعی خودم خواهم بود و سعی می‌کنم در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشم.

رافینیا هشتمین بازی ملی خود را در بازی دوستانه مقابل کره جنوبی که با پیروزی پنج بر یک برزیل به پایان رسید، انجام داد. وی امیدوار است که در بازی دوشنبه نیز در ترکیب اصلی تیته مقابل ژاپن قرار بگیرد. ستاره لیدز در ۳۵ بازی لیگ برتر در فصل اخیر ۱۱ گل به ثمر رساند و از ستاره‌های تیمش بود.

کد خبر 579834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.