خیلی زود گل تساوی را دریافت کردیم

سرمربی تیم ملی ایتالیا از نحوه بازی شاگردانش در دیدار با آلمان تمجید کرد.

به گزارش ایمنا، ا، تیم ملی فوتبال آلمان در لیگ ملت های اروپا به مصاف ایتالیا رفت. این دیدار برنده نداشت و بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در این بازی لورنزو پیگرینی بازیکن تیم رم ایتالیا در دقیقه ۷۰ برای ایتالیا گلزنی کرد، اما تنها سه دقیقه بعد جاشوا کیمیش گل تساوی را به ثمر رساند.

روبرتو مانچینی اظهارکرد: تیمم علیرغم نمایش خوب مقابل آلمان در لیگ ملت ها راهی طولانی در پیش دارد. یک نتیجه چیزی را تغییر نمی‌دهد، ما راه بسیار طولانی در پیش داریم. بچه‌ها واقعاً خوب کار کردند. بازی مقابل آلمان به هیچ وجه آسان نیست زیرا آلمان یکی از بهترین تیم های جهان در حال حاضر است.

سرمربی تیم فوتبال ایتالیا ادامه داد: ما در ابتدا کمی ترسو بودیم، سپس به آرامی شروع به بازی همیشگی خودمان کردیم. حیف شد که بلافاصله گل تساوی را دریافت کردیم وگرنه می‌توانستیم بازی را ببریم. بازیکنانم در این دیدار کار بزرگی انجام دادند. در بازی قبل نیز گفتم که مشکل ما این است که از فرصت های خود به خوبی استفاده نمی‌کنیم.

گفتنی است؛ ایتالیا در بازی قبلی خود در چارچوب فینالیسیما به مصاف آرژانتین رفت که این دیدار با نتیجه سه بر صفر به سود آرژانتین به پایان رسید. لائوتارو مارتینز در دقیقه ۲۸، آنخل دی‌ماریا در دقیقه ۱+۴۵ و دیبالا ۴+۹۰ برای آرژانتین گل‌زنی کردند.

ایتالیا یکی از تیم های بزرگی است که حضور در جام جهانی را از دست داد و در دیدار برابر مقدونیه شمالی شکست خورد و به این ترتیب قهرمان یورو ۲۰۲۰ در کمال شگفتی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حضور ندارد. روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا نیز از لیگ ملت ها به عنوان میدانی برای ساخت تیم ملی ایتالیا برای سالهای آتی یاد کرده است.

منبع: ایسنا

کد خبر 579777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.