ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ۱۳۸۵ نفر در مراسم ارتحال امام راحل(ره)

رییس سازمان اورژانس کشور از ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ۱۳۸۵ نفر در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: ۱۹ نفر از زائران توسط اورژانس برای دریافت خدمات بیشتر به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش ایمنا، جعفر میعادفر اظهار کرد: کمیته بهداشت و درمان مراسم امسال با استقرار ۱۸۵ دستگاه آمبولانس، ۸ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۵۰ دستگاه موتورلانس، ۴ بیمارستان صحرایی و ۱۲ درمانگاه، آمادگی کاملی برای ارائه خدمات به زائران مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) داشت.

وی افزود: در روزهای ۱۳ و ۱۴ خرداد، یک هزار و ۳۸۵ نفر شامل ۴۵۹ زن و ۹۲۶ مرد، از زائران مراسم ارتحال امام خمینی (ره) از خدمات بهداشتی و درمانی استفاده کردند که ۱۹ نفر از آنها توسط اورژانس برای دریافت خدمات بیشتر به مراکز درمانی تعیین شده، منتقل شدند.

رئیس سازمان اورژانس کشور خاطرنشان کرد: ۸ نفر از این بیماران به بیمارستان فیروزآبادی، ۶ نفر به بیمارستان شهدای هفتم تیر ری، ۲ نفر به بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج)، یک نفر به بیمارستان امام سجاد (ع) ناجا، یک نفر به بیمارستان بهارلو و یک نفر نیز به بیمارستان ولیعصر (عج) منتقل شدند.

منبع: وبدا

کد خبر 579746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.