توزیع ۷ هزار تن آسفالت در معابر شهر هشتگرد

شهردار هشتگرد از توزیع بیش از هفت هزار تن آسفالت در معابر این شهر خبر داد و گفت: نهضت آسفالت با نظارت شبانه‌روزی کارشناسان حوزه عمرانی از دو ماه پیش آغاز و تاکنون بالغ بر هفت هزار تن آسفالت به صورت مکانیزه در معابر شهری توزیع شده است.

علی یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از اجرای آسفالت‌ریزی در معابر اصلی و فرعی شهر خبر داد و اظهار کرد: این اقدام با اولویت‌بندی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه بهسازی آسفالت معابر شهری یکی از مهم‌ترین مطالبات شهروندان است، افزود: روکش مکانیزه آسفالت خیابان رسالت شهرک وحدت توسط حوزه عمرانی شهرداری انجام شده است.

شهردار هشتگرد خاطرنشان کرد: نهضت آسفالت در این شهر با نظارت شبانه‌روزی کارشناسان حوزه عمرانی از دو ماه پیش آغاز و تاکنون بالغ بر هفت هزار تن آسفالت به صورت مکانیزه در معابر شهری توزیع شده است. این روند تا اتمام آسفالت معابر سطح شهر ادامه خواهد داشت.

یعقوبی از شست‌وشو، رفع انسداد و لایروبی انهار بلوار فجر هشتگرد خبر داد و تصریح کرد: این اقدام در راستای پاکسازی چهره شهر از آلودگی‌ها توسط حوزه خدمات شهری انجام شده است.

وی با اشاره به فرارسیدن فصل گرما و لزوم ارتقای سطح بهداشت محیط، گفت: لایروبی انهار به منظور جلوگیری از انتشار بوی نامطبوع در نقاط مختلف شهر انجام می‌شود.

شهردار هشتگرد از اغذیه‌فروشی‌های هشتگرد خواست به منظور کاهش جمعیت حیوانات موذی از ریختن زباله‌های خوراکی به داخل انهار خودداری کنند.

کد خبر 579678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.