لمپارد بخاطر اورتون، به سمت چلسی دست دوستی دراز کرده است!

روزنامه های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز _شنبه چهاردهم خردادماه ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

دیلی اکسپرس:

* آرسنال پیشنهاد اولیه ای به ارزش ۳۴ میلیون پوند را برای جذب جیانلوکا اسکاماکا داده است که توسط باشگاه ساسولو رد شده است. این مهاجم فصل گذشته در ۳۸ بازی ۱۶ گل به ثمر رساند.

* بر اساس گزارش‌های محلی، امرسون رویال، مدافع تاتنهام، هدف یک سرقت مسلحانه قرار گرفت، اما پس از شلیک گلوله‌هایی به سمت خود، تعطیلات خود در برزیل را نیمه تمام گذاشت و کاملاً سالم فرار کرد.

دیلی میل:

* باشگاه برنتفورد در حال برنامه ریزی برای بازگشایی آکادمی مدرسه فوتبال خود است که شش سال از بسته شدن بحث برانگیز آن می‌گذرد.

* بر اساس گزارش‌ها، فرانک لمپارد امیدوار است بتواند از ارتباطات خود در چلسی برای آوردن کانر گالاگر و بیلی گیلمور بازیکنان آبی‌ها به صورت قرضی به اورتون استفاده کند.

لمپارد بخاطر اورتون، به سمت چلسی دست دوستی دراز کرده است!

* استعداد یاب های منچستریونایتد برای تماشای یک هدف احتمالی نقل و انتقالات در برزیل فرستاده شدند و بازگشته‌اند تا گزارش دهند که یکی از بازیکنان مورد نظر آنها، آندریاس پری را، تاثیرگذارترین بازیکن در زمین بوده است.

دیلی میرر:

* اریک تن هاخ، سرمربی جدید منچستریونایتد، طبق گزارشات، تصمیم گرفته است که در تابستان امسال دو بازیکن با نام‌های اریک بیلی و اکسل توانزبه را کنار بگذارد، زیرا او بازسازی ترکیب تیم خود را آغاز کرده است.

لمپارد بخاطر اورتون، به سمت چلسی دست دوستی دراز کرده است!

* مارتین سویدرسکی، ستاره آکادمی منچستریونایتد، تأیید کرد که پس از رد کردن شانس همکاری با سرمربی جدید اریک تن هاخ به عنوان بخشی از انقلاب بزرگ در اولدترافورد، باشگاه را ترک خواهد کرد و به یک باشگاه سطح بالا در اسپانیا خواهد پیوست.

گاردین:

* گرگ بارکلی، رئیس مستقل شورای بین‌المللی کریکت، به هواداران هشدار داده است که برای کاهش میزان کریکت آزمایشی در چند سال آینده آماده شوند، و گفت که تست‌های زنان «بخشی از چشم‌انداز حرکت رو به جلو تا حد واقعی نخواهد بود»."

دیلی رکورد:

* واسیلیس بارکاس بازیکن تیم فوتبال سلتیک ممکن است در تابستان امسال دوره کابوس وار خود در این تیم را به پایان برساند و سلتیک در نظر دارد با توافق دوجانبه قراردادش را فسخ کند.

* طبق گزارش‌ها، لئون بالوگون و اندی فرث پس از پایان قرارداد خود با رنجرز، این تیم را ترک کردند تا فوتبال خود را جایی دیگر ادامه دهد.

کد خبر 579661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.