به رنگ تیم‌ها اهمیت نمی‌دهم/در حال مذاکره با چند باشگاه هستم

ستاره جوان صنعت‌نفت گفت: رنگ تیم‌ها برایم مهم نیست، پیشنهادی را قبول می‌کنم که به پیشرفت فوتبالی‌ام کمک کند و از نظر مالی مناسب باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با پایان یافتن لیگ‌برتر در فصل بیست‌ویکم، تیم‌ها وارد بازار نقل‌وانتقالاتی شده‌اند و برای خرید ستاره‌ها آستین بالا زده‌اند. یکی از ستاره‌های جوان لیگ‌برتر در فصل گذشته امید حامدی‌فر است؛ جوان ۲۱ ساله‌ای که در صنعت‌نفت آبادان درخشید و به‌عنوان پدیده فوتبال ایران در تیررس چهار تیم نخست لیگ‌برتر قرار دارد. گفتنی است او روز گذشته جدایی‌اش از تیم فوتبال صنعت‌نفت را اعلام و با این تیم و هوادارانش خداحافظی کرد.

امید حامدی‌فر در گفت‌وگو با ایمنا در خصوص جدایی‌اش از صنعت‌نفت اظهار کرد: مدت قرارداد سه‌ساله‌ام با صنعت‌نفت امسال به پایان رسید و هم‌اکنون بازیکن آزاد حساب می‌شوم؛ البته باشگاه در خصوص تمدید قرارداد با من صحبت کرد تا باز هم در صنعت‌نفت بمانم.

وی در رابطه با دلیل جدایی از صنعت‌نفت افزود: برای پیشرفت کردن از صنعت‌نفت جدا شدم، بله؛ از چند تیم هم پیشنهاد دارم، اما فعلاً در حال مذاکره با تیم‌ها هستیم تا ببینم کدام‌یک از لحاظ مالی و شرایط بازی برایم مناسب‌تر و به سود فوتبالم خواهد بود.

هافبک جوان خوزستانی در پاسخ به این سوال که با توجه به پیشنهاد سرخابی‌های پایتخت، اگر قرار باشد راهی یکی از آنان شود، بر اساس علاقه‌اش کدام‌یک را انتخاب می‌کند خاطرنشان کرد: رنگ‌ها برایم مهم نیست و اصلاً نمی‌خواهم در این رابطه صحبت کنم. باید بهترین تصمیم را برای پیشرفت و آینده‌ام بگیرم.

حامدی‌فر در پایان با تکذیب شایعاتی مبنی بر توافق نهایی‌اش با برخی تیم‌ها و قطعی‌نبودن تیم آینده‌اش گفت: هنوز به‌صورت رسمی نقل‌وانتقالات آغاز نشده و تمامی این صحبت‌ها غیررسمی است. باشگاه‌ها با خودم تماس برقرار کردند، اما هنوز چیزی مشخص نیست و مدیربرنامه‌ام در حال مذاکره با باشگاه‌ها است.

کد خبر 579627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.