غرق شدن دو جوان تبعه افغانستان در زاینده‌رود

مسئول ایستگاه آتش‌نشانی باغبادران گفت: دو جوان حدود ۲۵ ساله از اتباع افغانستان که به قصد شنا به رودخانه زاینده‌رود وارد شده بودند غرق شدند.

محمد اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعت ۱۶:۴۰ دقیقه امروز (جمعه سیزدهم خردادماه) حادثه غرق‌شدگی در صحرای گزستان توسط تماس مردمی به سامانه ۱۲۵ خبری گزارش شد.

وی افزود: این گزارش حاکی از غرق شدن دو جوان حدود ۲۵ ساله از اتباع افغانستان بود و بر همین اساس نیروهای عملیاتی و اکیپ غواصی شهرداری باغبادران سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

مسئول ایستگاه آتش‌نشانی باغبادران ادامه داد: با توجه به آماده‌باش کامل تیم غواصی ایستگاه آتش‌نشانی باغبادران در ایام بهار و تابستان تیم غواصی این ایستگاه ظرف کمترین مدت زمان ممکن با تجهیزات کامل در محل حادثه حاضر شدند.

وی تصریح کرد: عملیات جست‌وجو سریعاً آغاز شد و با تلاش فراوان تیم غواصی ایستگاه آتش‌نشانی باغبادران در دقایق اولیه عملیات پیکر یکی از جوانان ۲۰۰ متر بعد از سد چم آسمان کشف و به خارج از رودخانه زاینده‌رود انتقال داده شد.

اسماعیلی ادامه داد: متأسفانه تلاش نیروهای آتش‌نشانی و تکنسین‌های اورژانس برای CPR موفقیت‌آمیز نبود.

وی اضافه کرد: حدود ساعت ۲۰ نیز با اطلاع شهروندان شهر باغشاد به واحد آتش‌نشانی این شهر پیکر بی‌جان فرد دوم نیز از آب خارج و تحویل نیروی انتظامی شد.

کد خبر 579588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.