۸۵۵۷ جلد کتاب به دانشگاه پیام نور زرین‌شهر اهدا شد

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و استاد دانشگاه‌های بغداد و الازهر مصر هشت هزار و ۵۵۷ جلد کتاب را به دانشگاه پیام نور زرین‌شهر اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، خدامراد مرادیان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: علم در عام‌ترین معنای خود نوعی معرفت عمومی بوده و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی به عنوان مقوله‌ای مهم در افزایش آگاهی جامعه امکان دسترسی و درک عامه مردم به نتایج علمی را میسر می‌کند.

وی با بیان اینکه نوعدوستی در ایران ریشه‌ای به قدمت تاریخ کهن این سرزمین دارد، افزود: با توجه به اهمیت در دسترس قرار گرفتن کتب ارزشمند در اختیار نسل جدید و جویای علم هشت هزار و ۵۵۷ جلد کتاب، ۷۳۸ مجله و ۳۲ جلد پایان‌نامه را به دانشگاه پیام نور مرکز زرین‌شهر اهدا کردم.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران تصریح کرد: این گنجینه ارزشمند علمی اغلب به زبان فارسی و بخش دیگر آن به زبان انگلیسی، فرانسوی، عبری، ترکی، اردو و چینی است و امیدوارم زمینه‌ساز ارتقای جایگاه علمی علاقه‌مندان به مطالعه و کسب علم در این خطه طلایی ایران شود.

گفتنی است، دکتر خدامراد مرادیان عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و استاد دانشگاه‌های بغداد و الازهر مصر بوده است که این گنجینه ارزشمند علمی را به دانشگاه محل زادگاهش اهدا کرد.

کد خبر 579576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.