دلیل لغو پرواز اصفهان _ مشهد چه بود؟

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان با اشاره به لغو پرواز اصفهان _ مشهد در روز گذشته (پنجشنبه، دوازدهم خرداد) گفت: فرودگاه نقشی در لغو این پرواز نداشته است و دلیل اصلی تأخیر در پرواز و سپس انجام نشدن آن نقص فنی است که برای پرواز مشهد_اصفهان ایجاد شد.

محمدحسین عمادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص تأخیر پرواز اصفهان-مشهد در روز گذشته، اظهار کرد: با لغو پرواز مشهد-اصفهان به دلیل نقص فنی، این پرواز به اصفهان نرسید و پرواز برگشت نیز انجام نشد.

وی افزود: با توجه به افزایش اعتراضات مردمی، شرکت هواپیمایی ایران ایر باید پاسخگوی دلیل تأخیر و لغو این پروازها باشد.

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان گفت: فرودگاه نقشی در لغو این پرواز نداشته است و دلیل اصلی تأخیر در پرواز و سپس انجام نشدن آن نقص فنی است که برای پرواز مشهد اصفهان ایجاد شد.

به گزارش ایمنا، روز گذشته نقص فنی در پرواز مشهد- اصفهان متعلق به شرکت هواپیمایی ایران ایر موجب لغو پرواز و ایجاد مصدومیت برای مسافران شد.

حسن جعفری، مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد روز جمعه دراین خصوص گفت: این پرواز، پس از تأخیری ۱۷ ساعته قرار بود دیشب انجام شود اما هواپیما قبل از "تیک آف" دچار نقص فنی شد و مسافران در ساعت ۲۳:۱۵ از هواپیما پیاده و به سالن فرودگاه بازگشتند.

وی اضافه کرد: در جریان بروز نقص فنی برای این هواپیما سه مهماندار و یک مسافر دچار مصدومیت شدند.

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد گفت: پرواز یاد شده لغو شده است.

کد خبر 579572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.