آماده‌باش پلیس پایتخت در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل (ره)

جانشین رئیس پلیس پایتخت از آماده‌باش پلیس پایتخت در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل (ره) خبر داد.

به گزارش ایمنا، سردار «حمید هداوند» با اشاره به اینکه قرارگاه روح‌الله به منظور تأمین امنیت و تسریع در مسائل ترافیکی مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) از روزهای قبل کار خود را شروع کرده است، اظهار کرد: مشتاقان و عاشقان امام راحل از ۱۰ استان کشور برای حضور در این مراسم، حضور پیدا خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه همه تمهیدات و ملاحظات انتظامی و ترافیکی لازم برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر این مراسم اندیشیده شده است، افزود: تیم‌های عملیاتی و تجسس پلیس پایتخت به صورت محسوس و نامحسوس در این مراسم فعال خواهند بود.

جانشین رئیس پلیس پایتخت با اشاره به برپایی ۸۵ ایستگاه ایست و بازرسی شبانه‌روزی در تهران، گفت: ضمن تأمین همه جانبه امنیت و آرامش مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام، گشت‌های محسوس و نامحسوس کلانتری‌ها در پایتخت فعال خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه در این قرارگاه از ظرفیت فرماندهی‌های انتظامی غرب و شرق تهران نیز بهره گرفتیم، خاطرنشان کرد: با همکاری شهرداری تهران ۱۷ پارکینگ برای اتوبوس‌ها در نظر گرفته شده است و در تمام ورودی‌ها برای راهنمایی بهتر شرکت کنندگان در این مراسم بنرهایی نصب شده است.

سردار هداوند با اشاره به اینکه در این مراسم بیش از ۲۰ هزار نیروی انتظامی و ترافیکی پیش‌بینی شده است، گفت: مردم گرانقدر ما برای همیشه قدردان امام و مقتدای خود خواهند بود و یاد و نام امام خمینی (ره) در دل‌های آنان ماندگار است.

منبع: ایلنا

کد خبر 579566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.