بیش از هزار نفر در دانشگاه پیام نور باغبهادران فارغ‌التحصیل شدند

رئیس دانشگاه پیام نور واحد باغبهادران گفت: تأسیس دانشگاه پیام نور باغبادران به همت خیران و مسئولان این شهر در سال ۱۳۸۶ رقم خورد و طی ۱۵ سال فعالیت این مرکز علمی بیش از هزار نفر از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نوروزی شهر باغبادران را مهد علم دانست و اظهار کرد: تأسیس دانشگاه پیام نور باغبهادران به همت خیران و مسئولان این بخش در سال ۱۳۸۶ رقم خورد و طی ۱۵ سال فعالیت این مرکز علمی بیش از هزار نفر از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شدند.

وی افزود: بیش از ۷۰ درصد دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه پیام نور باغبادران شهروندان بومی بخش باغبهادران به شمار می‌آیند و این مهم به لحاظ علمی نقش بسزایی را در ارتقای سطح علمی جوانان داشته است.

رئیس دانشگاه پیام نور واحد باغبادران تصریح کرد: براساس رصدی که انجام شده بیش از ۲۵ درصد از فارغ‌التحصیلان دانشگاه پیام نور باغبادران در بخش خصوصی و ۲۲ درصد از آنان جذب مراکز دولتی شده‌اند.

وی ادامه داد: ۴۳ درصد از فارغ‌التحصیلان دانشگاه پیام نور باغبادران نیز به صورت خوداشتغالی مشغول فعالیت هستند و ۱۰ درصد دیگر همچنان مشغول تحصیل در مقاطع فوق لیسانس و دکترا هستند و در حال حاضر نیز ۳۳۰ دانشجو در رشته‌های مختلف از جمله حقوق، حسابداری، روانشناسی و… مشغول تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور در بسیاری از نقاط کشور از جمله مناطق محروم فعالیت دارد، اضافه کرد: یکی از اولویت‌های بخش باغبهادران تأسیس دانشگاه بود که خوشبختانه به همت خیران و مسئولان به این مهم جامه عمل پوشانده شد و با توجه به محدودیت‌های مراکز عالی آموزشی چنانچه این مرکز در بخش باغبهادران فعال نمی‌شد قطعاً بسیاری از علاقه مندان به کسب علم و دانش از تحصیل باز می‌ماندند.

نوروزی با اشاره به اثرات مثبت فعالیت دانشگاه پیام نور در شهرهای ایران گفت: دانشگاه پیام نور مزیت‌های مختلفی همچون شهریه پایین، کیفیت بالای آموزش، کسب رتبه‌های برتر و… دارد و برهمین اساس در سالیان اخیر مورد توجه قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در طول سالیان گذشته اگر مشارکت خیرین و حمایت مردم و مسئولان از دانشگاه پیام نور باغبادران وجود نداشت این مرکز نیز همچون بسیاری از مراکز علمی به تعطیلی کشیده می‌شد و امیدواریم در سال‌های پیش رو علاوه بر حمایت مردم و مسئولان شاهد افزایش جمعیت دانشجویی این مرکز علمی باشیم.

کد خبر 579563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.