آتش سوزی یک واحد مسکونی در آستارا

سرپرست واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر آستارا از آتش سوزی یک واحد مسکونی در طبقه چهارم آپارتمان بر اثر قیرپاشی و ایزوگام سقف خبر داد. و گفت: این حریق با حضور به موقع آتش نشانان مهار شد.

بابک لطف جویی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: آتش سوزی واحد مسکونی در طبقه چهارم آپارتمان، ساعت ۹:۲۵ صبح امروز جمعه (سیزدهم خردادماه) به واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله پنج آتش نشان با دو دستگاه خودروی آتش نشانی به محل حادثه در خیابان فارابی اعزام شدند.

سرپرست واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا ادامه داد: آتش نشانان در محل حادثه با حریق سقف یک واحد مسکونی در طبقه چهارم مواجه شدند و بعد از ۲۰ دقیقه تلاش آتش سوزی را مهار کردند.

وی با بیان اینکه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید، تصریح کرد: حرارت زیاد ناشی از قیرپاشی برای ایزوگام سقف ساختمان و رعایت نکردن موارد ایمنی و نداشتن کپسول آتش نشانی، علت آتش سوزی واحد مسکونی بود.

لطف جویی تاکید کرد: شهروندان در زمان قیرپاشی و ایزوگام سقف منزل مسکونی موارد ایمنی را رعایت کرده و منزل و محل کار خود را به کپسول آتش نشانی تجهیز کنند.

وی با بیان اینکه آستارا نیازمند نردبان آتش نشانی است، افزود: در زمان وقوع آتش سوزی در ساختمان‌های بلند مرتبه در این شهر، واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا به دلیل نداشتن نردبان آتش‌نشانی با مشکل مواجه می‌شود.

به گزارش ایمنا، واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر آستارا با ۱۷ نیروی انسانی، شش خودروی سنگین، نیمه‌سنگین و امدادی و دو تانکر آب‌رسان فعالیت می‌کند.

کد خبر 579521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.