ظرف ۲۴ ساعت موافقت یا مخالفت با جدایی مجیدی را اعلام می‌کنیم

باشگاه استقلال اعلام کرد تا ۲۴ ساعت دیگر در مورد موافقت یا مخالفت با استعفای فرهاد مجیدی، تصمیم نهایی‌اش را اتخاذ می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال تهران در لیگ بیست‌ویکم پس از کسب مقام قهرمانی با این تیم و ثبت کلکسیونی از رکوردها، امروز با انتشار متن خداحافظی، از سمتش استعفا داد.

مجیدی هنوز هم با استقلال قرارداد دارد، اما در متن خداحافظی‌اش از مدیریت باشگاه استقلال خواسته بود با استعفا و جدایی‌اش موافقت کنند.

به‌دنبال همین اتفاق، باشگاه استقلال اطلاعیه‌ای جدید در این زمینه صادر کرد که به شرح زیر است:

اعضای باشگاه استقلال مانند میلیون‌ها هوادار عزیز این تیم بابت درخواست جدایی سرمربی تیم قهرمان خود، ناراحت و غمگین هستند.

ضمن احترام، تشکر و قدردانی از آقای فرهاد مجیدی بابت کسب جام قهرمانی در لیگ برتر بعد از ۹ سال و کسب رکوردهای طلایی بسیار ارزشمند، درخواست جدایی ایشان به دلیل مدت زمان سه ساله قراردادشان در جلسه هیأت مدیره باشگاه استقلال بررسی و نتیجه آن ظرف ۲۴ ساعت آینده اعلام خواهد شد.

باید دید با توجه به اطلاعیه استقلال که در متن بالا آمده و با توجه به توافق‌های مجیدی با باشگاه الاتحاد کلبا امارات، با جدایی وی موافقت خواهد شد یا ماجرای دیگری رقم خواهد خورد.

کد خبر 579446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.