برگزاری دوره‌های آموزشی با استفاده از ظرفیت آستان حضرت معصومه (س)

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری قم خواستار انعقاد تفاهم‌نامه با آستان مقدس حضرت معصومه (س) شد و گفت: در لوای این تفاهم‌نامه می‌توان از ظرفیت و بسترهای مشترک دو نهاد در برگزاری دوره‌های آموزشی استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی مبینی در دیدار با «حجت‌الاسلام سیداحمد مشرف» مدیر معارف عترت و قرآن آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)، اظهار کرد: با افزایش تعاملات حرم مطهر با این سازمان، امکان بهره‌گیری بخش بیشتری از شهروندان از تولیدات رسانه‌ای و فرهنگی در شهر قم ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به ظرفیت بالای شهرداری قم در برگزاری اقدامات فرهنگی و هنری، ادامه داد: سال گذشته با همکاری حرم مطهر حضرت معصومه (س)، دوره‌های آموزشی و معرفتی برای جمعی از کارکنان شهرداری قم برگزار شد و بابی تازه برای اقدامات مشترک گشایش یافت.

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری قم تصریح کرد: با انعقاد این تفاهم‌نامه، شرایط و بستر لازم جهت اجرای دوره‌های مختلف آموزشی، معرفتی، پژوهشی و سایر عرصه‌ها در وضعیت مطلوب‌تری فراهم می‌شود.

مبینی توجه ویژه شهرداری قم به اخلاق کاربردی را موردتوجه قرارداد و گفت: مجموعه مدیریت شهری در سال‌های اخیر برای افزایش ضریب رضایتمندی شهروندان دوره‌ها و محتواهای کارآمدی را با همکاری اساتید حوزه علمیه برگزار کرده است.

کد خبر 579388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.