آغاز پیش‌ثبت‌نام کلاس اولی‌ها در مدارس شاهد

پیش‌ثبت‌نام اینترنتی مدارس شاهد در پایه اول ابتدایی از روز گذشته (یازدهم خردادماه) آغاز شد و تا بیست‌وهشتم خردادماه ادامه دارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش، پیش‌ثبت‌نام مدارس شاهد در دوره ابتدایی از روز گذشته (یازدهم خرداد) آغاز شد و تا بیست‌وهشتم خردادماه ادامه دارد.

متقاضیان می‌توانند با ورود به درگاه اینترنتی به نشانی https://pada.medu.ir نسبت به ثبت‌نام در پایه اول ابتدایی اقدام کنند.

بدیهی است پس از اتمام مهلت مقرر، دانش‌آموزانی که امتیاز لازم را کسب کرده باشند با اطلاع‌رسانی که از طریق مدرسه صورت خواهد گرفت برای ارائه مدارک و تکمیل مراحل ثبت‌نام به مدرسه مراجعه خواهند کرد.

در درگاه اینترنتی مذکور نیز تاکید شده است که همه مراحل پیش‌ثبت‌نام و اعلام نتایج تنها از طریق این سامانه است و مراجعه به سایت‌های دیگر مرجع قانونی نیست.

همچنین با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت‌نام مدارس شاهد خواسته شده است بنا به ضرورت، دانش‌آموزان در آموزشگاه‌های دیگر غیر از شاهد نیز ثبت‌نام انجام دهند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: «در انتخاب مدرسه موردنظر جهت پیش‌ثبت‌نام دقت لازم را اعمال دارید، زیرا در غیر این صورت احتمال رد شدن تقاضای ثبت‌نام شما توسط مدرسه انتخاب شده وجود دارد.»

طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش، جدول زمانی پیش ثبت‌نام مدارس شاهد در سراسر کشور به این ترتیب است:

- پایه اول ابتدایی از یازدهم تا بیست‌وهشتم خردادماه

- پایه هفتم (دوره اول متوسطه)، از بیست‌ویکم خردادماه لغایت دهم تیرماه

- پایه دهم (دوره دوم متوسطه)، از یکم تا بیستم تیرماه

- پیش‌ثبت‌نام دانش‌آموزان میان‌پایه مدارس شاهد، به صورت حضوری در مدارس، از اول تا دهم مردادماه ادامه دارد.

کد خبر 579311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.