۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
بستنی ۲۰ درصد گران شد

رئیس اتحادیه فروشندگان آبمیوه، بستنی و کافی‌شاپ‌ اصفهان با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی قیمت بستنی گفت: این افزایش قیمت با هماهنگی اتاق اصناف و سازمان صمت انجام‌ گرفته است.

محمود رنجبر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: قیمت بستنی کیلویی ۷۰ هزار تومان و فالوده هر کیلو ۵۰ هزار تومان شده است.

وی افزود: بستنی قیفی و لیوانی با وزن ۱۶۰ گرم به ۱۲ هزار تومان رسیده است، درحالی‌که سال گذشته هشت تا ۱۰ هزار تومان فروخته می‌شد.

رئیس اتحادیه فروشندگان آبمیوه، بستنی و کافی‌شاپ اصفهان یادآور شد: این میزان از افزایش قیمت، مرتبط با بستنی‌هایی است که از طریق کافی‌شاپ و مغازه‌دار عرضه می‌شود و شامل انواع بستنی از سنتی با خامه و زعفران گرفته تا شکلاتی می‌شود و ارتباطی با بستنی‌های کارخانه‌ای ندارد.

به گفته رنجبر با وجود گرانی بستنی، استقبال مردم از خرید آن کاهش داشته است، حتی این روزهایی که در فصل گرما قرار گرفته‌ایم کاهش خرید مردم به چشم می‌آید.

وی گفت: افزایش قیمتی که اکنون اعمال شده است مربوط به شرایط فعلی است زیرا هر تغییر قیمت در این محصول، وابسته به نرخ شکر، شیر و سایر اقلام است بنابراین نمی‌توان پیش‌بینی خاصی از قیمت‌ها حتی تا پایان تابستان داشت.

رئیس اتحادیه فروشندگان آبمیوه، بستنی و کافی‌شاپ اصفهان با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی قیمت بستنی گفت: این افزایش قیمت با هماهنگی اتاق اصناف و سازمان صمت انجام گرفته است.

کد خبر 579282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.