راه‌اندازی صندوق حمایت از خانوارها توسط شورای شهر ایست‌رایدینگ

شورای شهر ایست‌رایدینگ با افزایش هزینه‌های زندگی و انرژی در شهر به راه‌اندازی صندوق حمایت از خانوارها در راستای اجرای طرح کمک‌هزینه برای حمایت از نیازمندان در سراسر شهر اقدام کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، با وجود افزایش هزینه‌های زندگی و انرژی در شهر، وزارت کار و بازنشستگی شورای شهر ایست‌رایدینگ در راستای حمایت از افراد نیازمند، به تعیین بودجه حمایتی برای این قشر اقدام کرده و با راه‌اندازی صندوق حمایت از خانوارها به اجرای طرح پرداخت کمک‌هزینه به نیازمندان پرداخته است. این کمک‌هزینه تا پایان سپتامبر ۲۰۲۲ در اختیار خانواده‌های واجد شرایط قرار خواهد گرفت. شورای شهر اعلام کرد که میزان کمک‌هزینه دریافتی خانوارها بسته به وضعیت آن‌ها متفاوت خواهد بود.

اولویت‌های صندوق حمایت از خانوارهای شورای شهر ایست‌رایدینگ شامل مستمری‌بگیرانی که از حمایت مالیاتی شورا و مزایای مربوط به ازکارافتادگی برخوردار هستند، خانوارهای تحت حمایت مالیاتی شورا و دارای موانع سخت برای مشغول شدن به کار شامل دریافت‌کنندگان مزایای مربوط به معلولیت و افراد نیازمند به مراقبت‌های سلامتی خاص و والدینی با فرزندان زیر پنج سال است.

شورا در طول ماه‌های می و ژوئن با خانوارهای واجد شرایط تماس خواهد گرفت و اطلاعات لازم در زمینه میزان بودجه دریافتی و نحوه دریافت آن را در اختیار آن‌ها قرار خواهد داد. بودجه برای پرداخت کوپن غذا به کودکانی که والدینشان واجد شرایط دریافت غذای رایگان مدرسه هستند نیز در طول تعطیلات نیم‌ترم و تابستانی ماه می اختصاص داده شده است که توسط مدارس در اختیار کودکان قرار می‌گیرد.

رئیس پورتفولیوی شورا در بخش خدمات شرکتی، درآمدها و مزایا اعلام کرد که شورای شهر ایست‌رایدینگ از فشارهایی که به‌دنبال افزایش هزینه‌های زندگی بر بسیاری از خانواده‌ها وارد شده است کاملاً آگاهی دارد و سعی دارد تا بیشترین میزان ممکن خانواده‌های نیازمند ساکن در سراسر ایست‌رایدینگ را تحت حمایت خود قرار دهد. وی خاطرنشان کرد که شورا به این خانواده‌ها کمک‌های بلاعوضی در زمینه تأمین غذا، انرژی و سایر موارد ضروری زندگی ارائه خواهد داد.

شورای شهر ایست‌رایدینگ همچنین اعلام کرد که هر خانواده‌ای در ایست‌رایدینگ که با مشکلات مالی دست‌وپنجه نرم می‌کند اما معیارهای صندوق حمایت از خانوار را برای دریافت کمک‌هزینه زندگی ندارد، به‌طور متناوب از حمایت طرح کمک‌های اضطراری شورا برخوردار خواهد شد. علاوه بر این خانواده‌ها در صورت نیاز به پشتیبانی اضطراری می‌توانند با نزدیک‌ترین بانک مواد غذایی محل سکونت خود تماس برقرار و حمایت‌های لازم را دریافت کنند.

شورای شهر ایست‌رایدینگ برای شناسایی و تشخیص واجدین شرایط دریافت هرگونه کمک در این زمینه‌ها به تعیین یک واحد بررسی‌کننده اقدام کرده است تا مطمئن شود خانوارها حمایت مالی را دریافت کنند که مستحق آن هستند.

کد خبر 579214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.