صدور دستور رسیدگی قضایی برای بررسی ضرب و شتم شهروند شهریاری توسط پلیس

رئیس مجتمع قضایی نیروهای مسلح غرب استان تهران گفت: دستورهای لازم برای بررسی علت ضرب و شتم یک شهروند توسط مامور نیروی انتظامی صادر و پلیس مورد نظر شناسایی و یگان خدمتی وی نیز مشخص شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از سازمان قضائی نیروهای مسلح، ایرج عباسی امروز _چهارشنبه یازدهم خرداد_ در واکنش به درگیری فیزیکی یک مأمور پلیس با یکی از شهروندان در شهرستان شهریار، اظهار کرد: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم یکی از شهروندان توسط مأمور نیروی انتظامی، بلافاصله دستورهای لازم برای بررسی موضوع صادر شد.

وی اضافه کرد: شاکی پرونده نیز شناسایی و با دعوت از وی در حال بررسی علت ماجرا و اینکه به چه دلیلی این برخورد خشن رخ داده، هستیم.

رئیس مجتمع قضائی نیروهای مسلح غرب استان تهران با بیان اینکه تاکنون علت وقوع این حادثه مشخص نشده است، افزود: پس از دریافت اظهارات هر دو طرف حادثه و بررسی‌های کارشناسی، مراتب به اطلاع عموم خواهد رسید.

عباسی خاطرنشان کرد: شهروند یادشده هر جرم یا تخلفی هم که مرتکب شده باشد کسی حق ندارد اینگونه که در تصاویر منتشر شده با وی درگیر شود و او را مضروب کند.

وی یادآور شد: البته زحمات پلیس و خدمات آنان بر هیچکس پوشیده نیست اما فلسفه تشکیل سازمان قضائی نیروهای مسلح نیز با توجه به وظایفی که برعهده دارد، رسیدگی به تظلم‌خواهی شهروندان است.

رئیس مجتمع قضائی نیروهای مسلح غرب استان تهران اظهار کرد: در مواردی اگر تعدی توسط نیروهای انتظامی و نظامی انجام شود، سازمان قضائی نیروهای مسلح به موارد رسیدگی و وظایف خود را انجام خواهد داد و وفق مقررات با مأمور خاطی برخورد می‌کند.

به گزارش ایمنا، صبح امروز فیلمی از ضرب و شتم یک شهروند توسط نیروی انتظامی در فضای مجازی منتشر شده بود که گفته می‌شد این درگیری مربوط به شهرک اندیشه تهران است.

کد خبر 579194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.