عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۱ خردادماه

در این بسته خبری از افزایش ۳۰ درصدی کرایه تاکسی در ساری تا احداث کمربندی جنوبی مراغه و پیوستن شهرداری رفسنجان به جمع شهرداری‌های الکترونیک را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

پنج واحد مدیریت شهری مراغه قابلیت تبدیل شدن به سازمان را دارند

محمد مقتومی، شهردار مراغه گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود، پنج واحد مدیریت شهری شامل «آرامستان گلشن زهرا (س)»، «حمل و نقل و ترافیک»، «عمران و بازآفرینی شهری»، «سیما و منظر شهری» و «آتش‌نشانی و خدمات ایمنی» قابلیت تبدیل شدن به سازمان را دارند.

افزایش ۳۰ درصدی کرایه تاکسی در ساری

سجاد اسدی ذغالچالی، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساری از افزایش ۳۰ درصدی کرایه تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس‌های درون شهری مرکز مازندران در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

مشکل روشنایی معابر سرعین برطرف می‌شود

صاحبعلی رام، شهردار سرعین گفت: مشکل روشنایی معابر این شهر با اختصاص ۷۰ میلیارد ریال برطرف می‌شود.

اهمیت احداث کمربندی جنوبی در مراغه

محمد مقتومی، شهردار مراغه با اشاره به اینکه جمعیت سه میلیون نفری ساکن در شهرستان‌های جنوب استان‌های آذربایجان‌شرقی و آذربایجان‌غربی از طریق مراغه به تهران سفر می‌کنند، گفت: ترافیک ناشی از همین تردد و نقش بی‌بدیل در توسعه شهری را می‌توان از دلایل توجیهی برای احداث کمربندی جنوبی به شمار آورد.

رفع مشکلات باغشهرهای اهل بیت صدرا

بهزاد پرنیان، شهردار شهر جدید صدرا گفت: با پیگیری‌های استاندار فارس و دستور رئیس جمهور محترم، مشکلات مربوط به باغشهرهای مجموعه اهل بیت این شهر و تأمین زمین مورد نیاز جهش تولید مسکن برطرف خواهد شد.

تشدید نظارت بر ساخت‌وسازها در شهرکرد

عبدالصادق نجفی، سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: برای جلوگیری از احداث ساختمان‌هایی همچون متروپل و ایجاد حوادث برای شهروندان باید نظارت‌ها با همکاری دستگاه‌های متولی همچون نظام مهندسی افزایش پیدا کند.

ساماندهی و نوسازی تابلوهای معابر شهری قزوین

علیرضا منجم، سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قزوین از ادامه ساماندهی و نوسازی تابلوهای معابر ‏این شهر خبر داد و گفت: برخی معابر اصلی و فرعی فاقد تابلوهای شناسایی هستند و یا تخریب شده‌اند که این کار در راستای ‏بهبود وضعیت شناسایی معابر و دسترسی آسان شهروندان به معابر اصلی و فرعی انجام می‌شود.

پیوستن شهرداری رفسنجان به جمع شهرداری‌های الکترونیک

علیرضا پورغلامحسینی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شهرداری رفسنجان از راه اندازی به‌روزترین نرم افزار شهرسازی کشور در شهرداری رفسنجان از تیرماه سال جاری خبر داد.

شهرداری محلات صاحب وبسایت می‌شود

مرجان خسروی، مدیر روابط عمومی شهرداری محلات گفت: جلسه بررسی و تبادل‌نظر درخصوص راه‌اندازی وبسایت الکترونیکی شهرداری محلات با حضور مسئولان شهری برگزار شد.

کد خبر 579184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.