صدای تپش ورزش و بازی در سه شنبه‌های با نشاط سمنان

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از برگزاری جشنواره‌ای با حضور پرشور کودکان و خانواده‌ها با محوریت خانواده پویا و شاد در سمنان خبر داد.

امیر نجم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: این جشنواره با حضور پرشور کودکان و خانواده‌ها با محوریت خانواده پویا و شاد در سمنان برگزار شد و خانواده‌ها لحظات شاد و مهیجی را در خیابان ورزش سپری کردند.

وی افزود: با توجه به سبک زندگی خانواده‌ها در دنیای مدرن امروزی، ایجاد فضای متنوع ورزشی همراه با نشاط و سلامت از مهم‌ترین مقوله‌هایی است که شهرداری سمنان در دستور کار قرار داده است و در این جشنواره تلاش کردیم با استفاده از ورزش‌های گروهی و خانوادگی، علاوه بر فراهم کردن فضای شاد و مفرح، بر همبستگی و همدلی بیشتر خانواده‌ها نیز بیفزاییم.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با اشاره به فراهم کردن رشته‌های مختلف ورزشی در این جشنواره، خاطرنشان کرد: بازی‌های بومی و محلی، دارت، طناب کشی، بازی با حلقه و فوتبال از ورزش‌هایی بود که خانواده‌ها در محیطی متفاوت همراه با فرزندان خود از آن استفاده کردند و استقبال پرشور از این جشنواره الزام برگزاری این گونه برنامه‌ها را بیش از پیش نشان داد.

نجم با بیان اینکه نخستین سه شنبه‌های با نشاط، دهم خرداد ماه در خیابان ورزش، خیابان ابوذر و بلوار آیت الله عالمی شهر سمنان برگزار شد؛ خاطرنشان کرد: همگانی شدن و عمومی شدن ورزش از سیاست‌های سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان می‌باشد.

وی افزود: به مناسبت گرامیداشت میلاد حضرت معصومه (ع) و روز دختر، هدایایی به دختران و بانوان اهدا شد.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان اظهار کرد: این جشنواره به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان، هیأت ورزشی روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان، تربیت بدنی سپاه شهرستان، اداره ورزش و جوانان، سازمان بسیج شهرستان و هیأت ورزش‌های همگانی برپا شد.

نجم گفت: سه شنبه‌های بانشاط هفته آینده میزبان محله امیرالمومنین در مسکن مهر شهر سمنان خواهد بود.

کد خبر 579148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.