گلایه شهروندان کرجی از تاخیر در تکمیل پروژه‌های شهری

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج گفت: تأخیر در تکمیل پروژه‌های خیابان‌های اول غربی طالقانی و هفتم حسین‌آباد مهرشهر موجب گلایه شهروندان شده است.

مسعود محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تکمیل عملیات اجرایی خیابان‌های اول غربی (طالقانی) و هفتم (منبع آب) حسین‌آباد مهرشهر که مصوبه آن نیز ابلاغ شده است طی چند ماه گذشته به‌صورت نیمه‌کاره رها شده است که تسریع در برگزاری مناقصه و شروع عملیات اجرایی آن ضروری است.

وی تصریح کرد: در بازدیدهایی که به‌همراه مسئولان مربوطه انجام شده است، مدیریت شهری قول‌هایی در خصوص تکمیل پروژه‌های مذکور داد که تاکنون عملیاتی نشده است و این موضوع موجب نارضایتی و گلایه ساکنان این محله‌ها شده است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: در حال حاضر باید از شرایط آب هوایی استفاده کرد و پروژه‌های عمرانی از جمله خیابان‌های اول غربی (طالقانی) و هفتم (منبع آب) حسین‌آباد که قسمتی از آن نیز انجام شده است، تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد.

وی تاکید کرد: عملیات تکمیلی خیابان‌های اول غربی (طالقانی) و هفتم (منبع آب) حسین آباد مهرشهر باید هر چه سریع‌تر انجام و علت تأخیر در اتمام آن اعلام شود.

کد خبر 579131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.