جانمایی ۴۰ مکان برای نصب تابلوهای راهنمای مسیر در قم

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: به منظور سهولت در رفت و آمد مسافران و زائران حرم حضرت معصومه (س)، ۴۰ مکان برای نصب تابلوهای راهنمای مسیر جانمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین شعبان‌زاده اظهار کرد: گره‌های ترافیکی در مسیرهای منتهی به حرم حضرت معصومه (س) شناسایی شد و در این مسیر تابلوهای انتظامی و راهنمای مسیر نصب شد.

وی از شناسایی نیازمندی‌های ترافیکی در شهر قم خبر داد و افزود: بسیاری از نیازهای زائران و مسافران در بدو ورود به شهر مقدس قم مرتفع شده است.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم ادامه داد: همچنین نصب تابلوهای شناسایی مراکز بزرگ خرید و نقاط گردشگری نیز در دستور کار قرار دارد، همچنین تابلوهای راهنمایی در خیابان‌های اصلی، معابر ورودی به شهر، میادین بزرگ و مسیرهای منتهی به پارکینگ به‌زودی نصب خواهد شد.

وی با اشاره به فرارسیدن میلاد حضرت معصومه (س) و افزایش حجم مسافران در شهر قم، گفت: سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری با طراحی و نصب تابلوهای هدایت مسیر به سمت پارکینگ‌های عمومی در سطح معابر شهر، سعی در ارائه خدمات با کیفیت و ایجاد بستر مناسب برای زائران کرده است.

شعبان‌زاده با اشاره به اهمیت توجه به دغدغه‌های مسافران و زائران، اظهار کرد: زائران و مسافران در مقاصد زیارتی همچون شهر مقدس قم نیازمند تسهیلات و امکانات ترافیکی هستند تا بتوانند مقاصد خود را به‌راحتی جست‌وجو کنند.

کد خبر 579112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.