عملیات آواربرداری از متروپل به مراحل پایانی رسیده است

‌فرمانده عملیات آواربرداری متروپل گفت: عملیات آواربرداری در ساختمان ۱۱ طبقه متروپل با تلاش شبانه‌روزی نیروهای امدادی و عملیاتی به مراحل پایانی نزدیک شده است.

به گزارش ایمنا، قدرت‌الله محمدی امروز چهارشنبه _یازدهم خردادماه_ اظهار کرد: با ورود ماشین‌آلات و تجهیزات مورد نیاز اکنون عملیات آواربرداری در متروپل پیشرفت قابل توجهی دارد.

وی افزود: وجود میل‌گرد، تیرآهن و مصالح ساختمانی سنگین در این سازه عملیات آواربرداری را دشوار کرده اما با کار شبانه‌روزی این عملیات رو به پایان است.

فرمانده آواربرداری میدانی متروپل گفت: از سوی دیگر مقاوم‌سازی باقی‌مانده سازه سرعت آواربرداری را شتاب داد و این عملیات با ایمنی بیشتری ادامه دارد.

محمدی با بیان اینکه احتمال وجود اجساد زیر آوار تیم‌های امدادی را مجبور کرده است که با دقت عملیات را انجام دهند، اظهار کرد: هر جا که آثاری از اجساد مشاهده شود ادامه کار به صورت دستی انجام می‌شود.

به گزارش ایمنا، بخشی از ساختمان دوقلوی متروپل آبادان ساعت ۱۲:۴۰ روز دوشنبه _دوم خردادماه_ ریزش کرد، تاکنون اجساد ۳۷ نفر از زیر آوار این برج ۱۱ طبقه خارج شده است، با گذشت ۱۰ روز از وقوع این حادثه عملیات آواربرداری با بسیج امکانات و تجهیزات و نیز حضور شبانه‌روزی مأموران امدادی ادامه دارد.

منبع: ایرنا

کد خبر 579095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.