یک‌طرفه شدن مسیر خیابان سرچشمه در تعطیلات پیش‌رو

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری خوانسار گفت: شهرداری در راستای مصوبات شورای ترافیک و با توجه به ورود مسافران و گردشگران به شهر از دیروز _یازدهم خردادماه_ تا پایان تعطیلات، مسیر خیابان سرچشمه از سمت میدان ۲۲ بهمن به سمت خیابان شهید رجایی را یک طرفه کرده است.

احمدرضا زینعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به ورود مسافران و گردشگران به شهر خوانسار از یازدهم خردادماه تا پایان تعطیلات، مسیر خیابان سرچشمه از سمت میدان ۲۲ بهمن به سمت خیابان شهید رجایی یک‌طرفه است.

وی افزود: شهروندان در تعطیلات پیش رو همکاری لازم را با مدیریت شهری شهرداری خوانسار و پلیس راهور شهرستان داشته باشند.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری خوانسار با بیان اینکه آماده‌سازی پارکینگ‌های عمومی شهر انجام شده است، خاطرنشان کرد: رنگ‌آمیزی پارکینگ پارک عسل، رنگ‌آمیزی سرعتکاه‌های ایمنی و خطوط عابر پیاده و رنگ‌آمیزی ایستگاه‌های انتظار مسافران از اقدامات انجام شده برای استقبال از مسافران و گردشگران است.

زینعلی اضافه کرد: ساماندهی، رنگ‌آمیزی و جابه‌جایی ایستگاه انتظار مسافران برون‌شهری به مقصد استان‌ها و شهرستان‌ها، تعمیر و تعویض چراغ‌های راهنمایی و رانندگی و تیرهای برق بلوارهای شهر از دیگر اقدامات حوزه حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری خوانسار در سال جاری است.

کد خبر 579075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.